מבזקים +
תל אביב 30°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 30°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 30°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 30°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

נתניהו נגד הצנזורה: "מאשרים ידיעות חסרות אחריות"

ראש הממשלה נתניהו פנה לראשי מערכת הביטחון ולרמטכ"ל והתלונן על כך שהצנזורה הצבאית מאשרת "ידיעות חסרות אחריות", זאת בעקבות הפרסום לפיו הוא מנע מתקפת מנע נגד החיזבאללה בשבוע הראשון למלחמה

נתניהו נגד הצנזורה: "מאשרים ידיעות חסרות אחריות"
נתניהו בעזה עם חיילי מילואים צילום: אבי אוחיון /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו פנה לרמטכ"ל ולראשי מערכת הביטחון והתלונן על כך שהצנזורה הצבאית פועלת באופן בעייתי, בעקבות הפרסום לפיו הוא מנע מתקפת מנע בלבנון בתחילת המלחמה, כך פורסם ב"כאן 11".

נתניהו אמר: "צריך לטפל בצנזורה. מאשרים ידיעות בחוסר אחריות", זאת על רקע ניסיונו לקדם חקיקה שתגביל את שיקול הדעת של הצנזורה. גורם ביטחוני אמר בתגובה כי "הצנזורה היא גוף עצמאי ובלתי תלוי, והיא פועלת משיקולי ביטחון המדינה בלבד. ההדלפות מחברי הקבינט וישיבות הממשלה מטרידים מאוד את המערכת הביטחונית".

לפני כחודש פורסם כי ראש הממשלה נתניהו דורש לקדם חוק שיגביל את שיקול הדעת של הצנזורה הצבאית, ויחייב אותה לאסור הרבה יותר פרסומים מאשר מה שהיא אוסרת היום.

נתניהו זועם על התנהלות הצנזורה מאז פרוץ במלחמה, ומאשים אותה כי היא מאשרת פרסומים שפוגעים בביטחון המדינה. בשבועות הראשונים של המלחמה פורסם כי נתניהו זעם על הצנזור הצבאי הראשי על שלא אסר את פרסום הידיעה לפיה משפחת נתניהו עברה מאז תחילת המלחמה להתגורר בביתו של המיליארדר סיימון פאליק.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום