גנץ תקף את ברקת, וקיבל גיבוי מדרעי: "חותם על כל מילה"

השר גנץ תקף את ברקת בעקבות התבטאותו כי אנחנו מסכנים את חיילנו בכך שאנחנו שולחים אותם חשופים, ואמר "במיוחד בעת הזו מצופה משרי הממשלה ומכלל מנהיגי הציבור לנהוג באחריות" • ברקת בתגובה: "בני גנץ עדיין שבוי בקונספציה"

עכשיו 14 | פוליטי 24.12.2023 | 20:23

גנת ודרעי, ארכיון | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השר בני גנץ תקף היום (ראשון) בחשבון הטוויטר האישי שלו את דבריו של השר ניר ברקת מוקדם יותר הבוקר, ואמר כי מצופה ממנו להתנהג באחריות ולא לצאת בהצהרות בלתי מבוססות, כך לטענתו.

"חיילי צה״ל פועלים באומץ ובנחישות – מהיבשה, מהאוויר ומהים, על מנת להגן על אזרחי ישראל וריבונותה", כתב גנץ, "הם מקבלים את כל האמצעים הנדרשים, ולפעילות המבצעית בשטח יש חיפוי אווירי נרחב ומדויק, בעוצמות חסרות תקדים".

"במיוחד בעת הזו", הדגיש גנץ, "מצופה משרי הממשלה ומכלל מנהיגי הציבור לנהוג באחריות בהתבטאויותיהם, ולא לצאת בהצהרות בלתי מבוססות, שפוגעות בחוסן של החברה הישראלית כולה, ובמשפחות הלוחמים בפרט".

גם חה"כ אריה דרעי, שנמצא בישיבות הקבינט, התייחס לדברים, וגיבה את גנץ: "חותם על כל מילה. בעזרת השם יחד ננצח".

השר ברקת לא נשאר חייב והגיב בחזרה: "לצערנו בני גנץ עדיין שבוי בקונספציה השגויה שהוא אחד מאבותיה. דווקא ממנו הייתי מצפה למידה של צניעות והקשבה לביקורת עניינית והבנה שחיי לוחמינו חשובים יותר מחיי העזתים״.

כזכור, השר ברקת אמר היום בבוקר לפני כניסתו לישיבת הממשלה כי ״אני מודאג. לצערי אנחנו נחמדים מידי ומתחשבים מידי. לא מתקבל על הדעת שאנחנו נסכן חיילים שלנו, ונשלח אותם חשופים בכל מיני מבנים, מבלי שהפצצנו לפני כן".

עכשיו 14

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום