מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

"החלטה תמוהה": המתנדב נעצר, בית המשפט מתח ביקורת על המשטרה

מתנדב שבמשך חודשיים לקח חלק במלאכת הקודש של איסוף החללים בעוטף עזה לקח עמו תחמושת שרופה שהותירו המחבלים - ואמש נעצר ע"י המשטרה | בית המשפט שחרר את המתנדב, השופטת לימור חלד-רון מתחה ביקורת: "תמהה על החלטת המשטרה. טוב היתה עושה המשטרה אם היתה פועלת לשחרורו"

"החלטה תמוהה": המתנדב נעצר, בית המשפט מתח ביקורת על המשטרה
למצולמים אין קשר לכתבה צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה אתמול (ראשון) מתנדב זק"א שבמשך חודשיים לקח חלק במלאכת הקודש של איסוף החללים בדרום. הסיבה, לטענת המשטרה: המתנדב לקח עמו 'תחמושת' שהותירו המחבלים בשטח.

במסגרת חיפוש שבוצע בבית העסק של המתנדב אותר משגר RPG שרוף לחלוטין. המתנדב הסביר לחוקרים כי לקח את הכלי כדי למסגר אותו כמזכרת מהפעילות. "לא חשבתי עד הסוף", הוא הודה.

שופטת בית משפט השלום בפתח תקווה שחררה את המתנדב ומתחה ביקורת חריפה על המשטרה: "מדובר במתנדב זק"א, אשר הגיע לדרום לבצע עבודת קודש. אני תמהה על החלטת המשטרה לעצור את החשוד, ולהביאו בפניי אחרי 22 שעות של מעצר".

"טוב היתה עושה המשטרה אם היתה פועלת לשחרורו של החשוד בתנאים כבר אתמול, וזאת לנוכח נסיבותיו המיוחדות של המקרה", הוסיפה השופטת לימור חלד-רון.

לדבריה, "המלחמה מעמידה בפני המשטרה אתגרים רבים חדשים, ומעמידים אותה בפניי סיטואציות מורכבות, אשר מחייבות אותה לבצע את תפקידה ברגישות ובשום שכל. לצערי, לא כך נהגה המשטרה במקרה דנן".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום