מבזקים +
תל אביב 29°c
באר שבע 30°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 29°c
כ"ז אלול התשפ"ד | 30.09.2024
תל אביב 29°c
באר שבע 30°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 29°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הותר לפרסום: שני חיילים נוספים נפלו ברצועת עזה

קיבוץ שדה אליהו ועיריית מעלות תרשיחא הודיעו על לוחמים תושבי המקום שנפלו בקרב ברצועת עזה. מעלות תרשיחא: "העירייה משתתפת בצערה של המשפחה היקרה עם נפילתו בקרב בחזית הדרום". מהקיבוץ נמסר: "מחבקים את המשפחה ומשתתפים בצערה העמוק"

הותר לפרסום: שני חיילים נוספים נפלו ברצועת עזה
אוריה באייר הי"ד צילום: עיריית מעלות תרשיחא

קיבוץ שדה אליהו ועיריית מעלות תרשיחא פרסמו על לוחמים תושבי המקום שנפלו בקרב ברצועת עזה, קיבוץ שדה אליהו פרסם כי הלוחם איתן נאה הי"ד, בן הקיבוץ נהרג בקרב ברצועה, עיריית מעלות הודיעה על נפילתו בקרב של אוריה באייר הי"ד.

מעיריית מעלות תרשיחא נמסר כי "העירייה משתתפת בצערה של משפחת באייר היקרה עם נפילתו בקרב בחזית הדרום של בן העיר מעלות תרשיחא.

אוריה באייר ז"ל, לוחם יחידת מגלן בן גדעון ונלי שיבדל"א שנפל בקרב גבורה מול האויב המר בדרום הרצועה".

עוד נמסר: "קהילת העיר מעלות תרשיחא מחבקת את ההורים היקרים ואת משפחת המנוח בשעתם הקשה ושולחת את תנחומיה הכנים. מי יתן ולא תדעו עוד צער ודאבה".

ההלוויה תתקיים ביום שלישי הקרוב בבית העלמין הצבאי במעלות. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. יהי זכרו ברוך. פרטים נוספים על מועד המדוייק של ההלוויה יימסרו בהמשך.

מטעם קיבוץ שדה אליהו נמסר בחשבון הפייסבוק של הקיבוץ: "בצער רב הננו מודיעים על נפילתו של איתן נאה הי"ד בן אבישי וקרן יבדל"א בקרב בעזה. פרטי ההלוויה יתפרסמו בהמשך. מחבקים את המשפחה ומשתתפים בצערה העמוק".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום