מבזקים +
תל אביב 19°c
באר שבע 16°c
חיפה 19°c
ירושלים 16°c
בית שמש 13°c
בני ברק 32°c
אשדוד 19°c
כ"ב תשרי התשפ"ה | 24.10.2024
תל אביב 19°c
באר שבע 16°c
חיפה 19°c
ירושלים 16°c
בית שמש 13°c
בני ברק 32°c
אשדוד 19°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

גופות חטופים חולצו, שני לוחמים נפלו | ראש אמ"ן: "זו מערכה רב זירתית"

צה"ל הודיע על נפילתם של שני לוחמים שנהרגו בקרבות העזים בדרום הרצועה | קודם לכן הותר לפרסום כי חולצו גופותיהם של שלושה חטופים - שני חיילים ואזרח | ראש אמ"ן קיים הערכת מצב בשכונת רימאל: "להמשיך ללחוץ על האויב. זו מערכה רב זירתית ויש לה עוד הרבה חודשים קדימה"

גופות חטופים חולצו, שני לוחמים נפלו | ראש אמ"ן: "זו מערכה רב זירתית"
מלחמת חרבות ברזל צילום: דובר צה"ל

צה"ל חילץ מעזה את גופותיהם הלוחמים ניק בייזר ורון שרמן שנחטפו לרצועה במתקפת הפתע. בנוסף, חולצה גם גופתו של החטוף אליה טולדנו, תושב בני ברק שנחטף אף הוא ב-7 לאוקטובר. הותר לפרסום כי סמל עוז שמואל ארדי ורס"ל במיל' שי אוריאל פיזם נהרגו בקרבות בדרום הרצועה. ראש אמ"ן אלוף אהרון חליוה קיים הערכת מצב בשכונת רימאל בעיר עזה ואמר: "להמשיך ללחוץ על האויב, להמשיך להרוג אויב, להמשיך להרוס אויב. ותזכרו - היא מערכה רב זירתית ויש לה עוד הרבה חודשים קדימה"

עדכונים שוטפים:

12:30 - צה"ל השלים תקיפה של תשתיות טרור המשמשות את מנגנוני הביטחון של חמאס הממוקמות במרחב גבול רצועת עזה ומצרים

11:59 - הותר לפרסום: רס"ל (מיל') שי אוריאל פיזם, בן 23, מקיבוץ עין הנצי"ב, מפקד טנק בגדוד 9, עוצבת עקבות הברזל (401), נפל היום (שישי) בקרב בדרום רצועת עזה.

שי אוריאל פיזם הי"ד

11:30 - החות'ים בתימן תקפו ספינה ששטה תחת דגל ליבריה (בבעלות גרמנית). שריפה פרצה בספינה, ללא נפגעים.

11:05 - היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב ג'ייק סאליבן במסיבת עיתונאים בתל אביב: "יהיה מעבר לשלב שעיקרו חיסול ממוקד של הנהגת חמאס"

10:50 - ראש אמ"ן אהרון חליוה: "צריך להמשיך וללחוץ על האויב, המערכה רב זירתית ויש לה עוד חודשים קדימה".

10:20 - נשיא המדינה נועד עם היועץ לביטחון לאומי של ארצות הברית. בפגישתם דנו השניים, במאמצים המתמשכים להבטיח את שחרור החטופים, ולמוטט את החמאס. הנשיא הדגיש את מחויבתה של מדינת ישראל להשבת תושבי הדרום והצפון לחזור לביתם בביטחון.

הרצוג וג׳ייק סאליבן\\צילום: אבי קנר

בנוסף, שוחחו על חתירתה של איראן לערעור היציבות באזור, כולל עליית התקפות הטרור הפיראטיות מצד החות'ים בים האדום המהוות איום משמעותי על הסחר העולמי.

09:50 - הותר לפרסום: צה"ל חילץ את גופותיהם של החיילים החטופים ניק בייזר ורון שרמן הי"ד. בפעילות של לוחמים מחטיבה 551 ומיחידה 504 באגף המודיעין, בפיקוד אוגדה 162.

09:45 - כוחות צוות הקרב החטיבתי 188 השתלטו והשמידו את מפקדת גדוד ש'געייה של ארגון הטרור חמאס; צוותי הקרב של עוצבת הקומנדו וחטיבה 7 פשטו על תשתיות טרור וחיסלו מחבלים בלב העיר חאן יונס

 

08:20 - דיווח: ארה"ב צפויה להכריז ביום שישי כי כוח משימה רב-לאומי מיוחד יחל לפעול בים האדום כדי להרתיע את החות'ים מהישנות של תקיפות נוספות - כך לפי שני גורמים ישראלים ואמריקנים

08:00 - יהדות ארצות הברית גייסה תרומות של יותר ממיליארד דולר למען ישראל, בהם כ-600 מיליון שגויסו על-ידי ארגון הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה מאז פרוץ המלחמה ברצועת עזה.

07:45 - היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב, ג'ייק סאליבן, ייפגש היום ברמאללה עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, אחרי הביקור שערך אתמול בישראל והשיחות שקיים עם ראש הממשלה נתניהו וקבינט המלחמה.

07:30 - לאור הדיווחים כי ישראל מתכננת להציף את מנהרות חמאס במי ים, בכיר חמאס בלבנון, אוסמה חמדאן אמר הלילה: "המנהרות נבנו כך שיוכלו להתמודד בהצלחה עם ניסיון להציף אותן במים".

06:20 - גופתו של החטוף אליה טולדנו (28) ז״ל חולצה על ידי כוח צה״ל משטח רצועת עזה לשטח מדינת ישראל. בפעילות של לוחמים מחטיבה 551 ומיחידה 504 באגף המודיעין, בפיקוד אוגדה 162.

06:00 - הותר לפרסום: סמל עוז שמואל ארדי בן 19 מקיבוץ חצור, לוחם בגדוד ההנדסה 603 בעוצבת סער מגולן (7), נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

בחדרי חרדים

 צבע אדום