מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 25°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 25°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

חזרה מהשבי עם משפחתה: "החזיקה אותנו המחשבה שהמדינה תגיע להסכם"

גבריאלה ליימברג בעדות על שבי חמאס: "החזיקה אותנו המחשבה שבישראל עושים הכול כדי לשחרר אותנו". החטופה שחזרה לארץ במסגרת הפעימה החמישית עם בתה ואחותה סיפרה על השבי. אחיה וגיסה עדיין נמצאים בעזה

חזרה מהשבי עם משפחתה: "החזיקה אותנו המחשבה שהמדינה תגיע להסכם"
מתפללים בכותל לשחרור החטופים צילום: דני אזולאי

גבריאלה ליימברג, ששוחררה משבי חמאס לאחר 53 ימים, התראיינה הבוקר בתוכנית "קלמן ליברמן" עם קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב. ליימברג נחטפה מקיבוץ ניר יצחק יחד עם בתה מיאה, אחיה פרננדו, אחותה קלרה וגיסה לואיס; שלוש הנשים חזרו לארץ במסגרת הפעימה החמישית בעסקה מול ארגון הטרור חמאס.

"נחטפתי יחד עם המשפחה שלי ב-7 באוקטובר", סיפרה גבריאלה. "אני ובתי התארחנו אצל אחותי באותו סוף שבוע ונחטפנו מהבית שלה. החטיפה עצמה הייתה אירוע מאוד טראומטי. בשבי החזיקה אותנו המחשבה שהמדינה, עם ישראל ומי שצריך לקבל את ההחלטות - יגיע למשא ומתן ולהסכם על שחרור עם כולם. רוצה להאמין שממשיכים במאמצים האלה".

גבריאלה סיפרה כי ביום בו שוחררה הפרידו אותה מאחיה וגיסה: "חשבנו שנתראה עוד כמה ימים, לא חשבנו שהם יישארו שם והדאגה היא מאוד גדולה. חצי ממני עדיין שם, זה לא נתפס שעדיין יש חטופים שם". על החזרה לארץ אמרה: "אני בסדר, מבינה שצריכה להשתקם וזה יהיה טיפול ארוך, בפן הבריאותי והנפשי, ואתפנה לזה כשפרננדו ולואיס יחזרו".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום