מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 25°c
אשדוד 25°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 25°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בנו של חבר קבינט המלחמה גדי איזנקוט נפל ברצועה

בנו של חבר קבינט המלחמה והמרטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט נפל ברצועה. הלוויתו תיערך מחר | לוחם נוסף נהרג בקרב בדרום הרצועה

בנו של חבר קבינט המלחמה גדי איזנקוט נפל ברצועה
גל איזנקוט עם אביו גדי צילום: באדיבות המשפחה

גל מאיר איזנקוט, בנו של חבר קבינט המלחמה והרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט נפל הבוקר בקרב בעזה, כך הותר הערב לפרסום. רס"ר (במיל') גל מאיר איזנקוט בן 25 מהרצליה, לוחם בגדוד 699 של עוצבת 'חצי האש', נפל בקרבות בצפון הרצועה.  הלווייתו תיערך מחר (שישי) בשעה 11:00 בבית העלמין הצבאי בהרצליה.

בנוסף הותר לפרסום כי רס"ם (מיל') יונתן דוד דיטש, בן 34, מחריש, לוחם בגדוד הסיור 6623, עוצבת 'חוד החנית' (55), נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

בנוסף, שני לוחמים במילואים, לוחם ופרמדיקית מגדוד 53, עוצבת 'ברק' נפצעו באורח קשה. כמו"כ, קצין לוחם מסיירת הנח"ל נפצע באורח קשה. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים ומשפחותיהם עודכנו.


צילום: באדיבות המשפחה

יו"ר המחנה הממלכתי, מפלגתו של איזנקוט, השר בני גנץ מסר: "במהלך סיור היום במפקדת אוגדה 162 קיבלנו בשורות קשות, על נפילתו של גל, בנו של חברי גדי איזנקוט. גל לא היסס והתגייס למילואים למען המדינה שאותה חונך לאהוב כל חייו, ושאותה אהב בכל נימי נפשו. יחד עם כל עם ישראל אני שולח חיזוק גדול לגדי ולמשפחה כולה, וחיבוק גדול".

"כולנו מחויבים להמשיך ולהילחם למען המטרה הקדושה שבשמה נפל גל. גדי, אנחנו מכירים עשרות שנים. אצלך הבית הוא תבנית נוף מולדתה של המדינה. אני יודע כמה חזק אתה. כמה מאוחדת המשפחה שלכם. איך תמיד אתה שומר על הבית של כולנו, וגם על הבית האישי שלך. כך יהיה גם כעת, אני בטוח. אתה תשמור על המשפחה, וכולכם תשמרו האחד על השני חזקים", הוסיף גנץ.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום