משרד התחבורה עדכן את רשימת הזכאים להנחת סטודנט

בהובלת סגן השר לפיתוח חרדי אורי מקלב: משרד התחבורה עדכן את רשימת המוסדות הזכאים ל'הנחת סטודנט' בתחבורה הציבורית לשנת תשפ"ד. במסגרת עדכון זה התווספו עשרות סמינרים ומוסדות חרדים שהיו זכאים למימוש ההנחה אך לא יכלו לממש אותה

אברהם פריינד | רכב ותחבורה 6.12.2023 | 15:08

סגן השר מקלב בתחנה מרכזית ירושלים | צילום: באדיבות המצלם

בהובלת סגן השר לפיתוח חרדי במשרד ראש הממשלה והתחבורה אורי מקלב, הרשות הארצית לתחבורה הציבורית במשרד התחבורה עדכנה הבוקר את רשימת המוסדות הזכאים ל'הנחת סטודנט' לשנת תשפ"ד. זאת לאור תלונות ממספר מוסדות וסמינרים לפיהם הם זכאים אך התלמידים לא יכולים לממש את ההנחה לאור העובדה כי רשימת המוסדות המוכרים אינה עודכנה מאז שנת 2021.

בעקבות כך במשרד התחבורה שלחו הבוקר את העדכון הנדרש לחברות המפעילות ובמסגרת עדכון זה התווספו עשרות סמינרים ומוסדות חרדים אחרים לרשימת המוסדות הזכאים באופן רשמי לקבלת 'הנחת סטודנט' לתלמידיהם הנוסעים בתחבורה הציבורית.

באיגוד הסמינרים הסבירו כי עד כה נגרם נזק לתלמידות במוסדות שעפ"י החוק הם זכאיות להנחה בתחבורה הציבורית שכן מוסדות רבים שנפתחו בשנים האחרונות ב"ה לא נמצאו ברשימת המוסדות, וכעת כל המוסדות החדשים והשלוחות שנפתחו בשנים האחרונות עודכנו ברשימת המוסדות הזכאים להנחה בתחבורה הציבורית, כך שתלמידות הסמינרים יוכלו לגשת לעמדות הרב קו על מנת לעדכן את פרופיל הרב קו למעמד סטודנט.

כיום תלמידים נהנים מ-33% הנחה על טעינת כסף לכרטיס (טעינת חוזה) כאשר בכל נסיעה, עלות הנסיעה תרד מהסכום הצבור בכרטיס. ו-50% הנחה למי שרכש חוזה "חופשי סמסטריאלי/שנתי". יצויין כי בתשלום באמצעות יישומון ניתן ליהנות מהנחה של 33% בלבד.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום