הירי למוות בשוגג ביובל קסטלמן: אין חשד לפלילים

החיילים שירו למוות בשוגג ביובל דורון קסטלמן ז"ל במהלך נטרול המחבלים בפיגוע בירושלים לא ייחקרו | צה"ל: "האירוע נחקר על ידי השב״כ ומשטרת ישראל"

צביקה סגל | חרבות ברזל 1.12.2023 | 13:33

יובל דורון קסטלמן ז"ל / זירת הפיגוע | צילום: באדיבות המשפחה / חיים גולדברג, פלאש 90

בצה"ל החליטו שלא לחקור את החיילים שירו למוות בשוגג ביובל דורון קסטלמן ז"ל במהלך נטרול המחבלים בפיגוע בירושלים. בצבא אמרו כי הפיגוע נחקר ע"י השב"כ. צה"ל גבה עדות מהחיילים אך לפי שעה לא עולה נגדם חשד לפלילים.

יובל קסטלמן ז"ל הוא ההרוג הרביעי בפיגוע הירי אמש (חמישי) בתחנת האוטובוס שבכניסה לירושלים. הוא נטרל את המחבלים ושילם בחייו לאחר שנורה בשוגג בידי חיילי מילואים שחשדו בו כמחבל שלישי.

לאחר שנאבקו על חייו במשך כל שעות היום, נאלץ אתמול הצוות הרפואי בבית החולים שערי צדק לקבוע את מותו של קסטלמן ז"ל, בן 38, שנפצע באורח אנוש.

קסטלמן, בן 38 ממבשרת ציון, היה עו"ד בנציבות שירות המדינה ובעבר שירת בכוחות הבטחון. "תמיד היה גיבור והראשון לזנק להציל חיים, וכך עשה גם הפעם", אמרו במשפחתו.

יובל הבחין באירוע מצדו השני של הכביש בשעה שנסע לעבודה בקרית הממשלה. יובל עצר את רכבו בכדי לנטרל את המחבלים - אך נורה למוות בשוגג על ידי החיילים שחשדו כי הוא מחב

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "אזרחים ישראליים נרצחו אתמול (ה) בפיגוע בירושלים. אזרח וחיילי צה״ל שהגיעו לנקודה נטרלו את המחבל. האירוע נחקר על ידי השב״כ ומשטרת ישראל"

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום