אברהם פריינד: הוריו של אלי פלדשטיין שוחחו עימו הערב פעם נוספת. אלי אמר להוריו: "כואב לי על הצער שלכם. אני לא צריך להיות פה, לא עשיתי כלום!". השיחה נמשכה 4 דקות בלבד!.
שלום לתרבות ה"שופוני": בפריז לא רוצים רכבי שטח גדולים
לפי עיריית פריז, העירייה תוכל "לדעת" את משקלם של כלי רכב באמצעות סורקים מיוחדים שיותקנו ברחובות העיר. העירייה מעוניינת לקבוע כי דמי החניה לרכבים במשקל של מעל 1.6 טונות יהיו גבוהים יותר
הצרפתים נלחמים בתרבות ה"שופוני" ומגרשים את רכבי השטח הענקיים ממרכז העיר. כך עולה מהצעה של עיריית פריז לתושביה אשר צפויה לעלות להצבעה משותפת של תושבי עיר האורות בקרוב.
במסגרת ההצעה של עיריית פריז, שרק לאחרונה הודיעה לאחר תהליך דומה כי היא מפסיקה את פעילות חברות הקורקינט השיתופי, העיריה מעוניינת לקבוע כי דמי החניה לרכבים במשקל של מעל 1.6 טונות יהיו גבוהים יותר. במקרה של רכבים חשמליים, שהסוללה שלהם מהווה חלק ניכר ממשקל הרכב, המשקל שממנו ומעלה יוטלו דמי חניה גבוהים יותר הוא שתי טונות.
לפי עיריית פריז, העיריה תוכל "לדעת" את משקלם של כלי רכב באמצעות סורקים מיוחדים שיותקנו ברחובות העיר ויוכלו "לקרוא" את לוחיות הרישוי וכך לקבל כניסה למאגר הנתונים של משרד הרישוי הצרפתי, שם מופיע משקל הרכב. המטרה העיקרית של עיריית פריז היא כמובן רכבי השטח הגדולים, אבל לא מן הנמנע שלדוגמה גם מיניוואנים יצטרכו לשאת בדמי החניה המוגדלים בגלל משקלם.
בכל מקרה, אין עוררין על כך שרוב הרכבים ששוקלים מעל 1.6 טונות הם כנראה רכבים יותר ארוכים, שתופסים יותר מקומות חניה. ומבחינת הפריזאים המשמעות היא שהם יישארו כנראה מחוץ למרכז העיר. אם רק היו קורקינטים כדי להיכנס בעזרתם למרכז העיר...