הפסקת האש תוארך? 11 חטופים נוספים אמורים להשתחרר היום

14 חטופים ישראלים ששוחררו אתמול, בהם 9 ילדים התאחדו הלילה עם בני משפחותיהם. הם נבדקו בבית החולים ומצבם יציב. אחת מהן בת 84 מאושפזת במצב קשה מאוד. חמאס ביקש להאריך את ההפוגה. צה"ל פעל הלילה ברמאללה, שכם וג'נין שם נעצרו עשרות מבוקשים

ישראל לפקוביץ | חרבות ברזל 27.11.2023 | 08:19

הפעילות הקרקעית בעזה | צילום: דו"צ

גורמים מצריים מסרו ל"וול סטריט ג'ורנל" כי ישראל קיבלה אמש מידי חמאס את רשימת 11 החטופים שישוחררו היום מהשבי בעזה במסגרת הפעימה הרביעית והאחרונה במסגרת הפסקת האש, אלא אם ההפסקה תוארך. בישראל עדיין לא אישרו רשמית את קבלת הרשימה.

אתמול שוחררו בפעימה השלישית עוד 14 ישראלים וכן שלושה אזרחים תאילנדים. החטופים הישראלים הועברו לבתי החולים והתאחדו עם משפחותיהם. אלמה אברהם בת ה-84 מאושפזת בבית החולים סורוקה במצב קשה מאוד. אברהם הוטסה במסוק ישירות לבית החולים סורוקה, שם הרופאים נאבקים על חייה.

צה"ל פעל הלילה במספר רב של מוקדים לביצוע מעצרים וסריקת שטח לאיתור אמצעי לחימה ותחמושת בנפות רמאללה, שכם, ג'נין, מחנה הפליטים עקבת ג'אבר ביריחו, כולל בני נעים מזרחית לחברון שם נעצרו כעשרים וחמישה חשודים בפעילות טרור.

צבא ארה"ב הודיע הלילה כי שני טילים בליסטיים שוגרו מהאזור שבשליטת המורדים חות'ים בתימן לעבר המשחתת USS Mason, מפיקוד המרכז של ארה"ב נמסר כי הטילים פגעו במים במרחק של כ-16 ק"מ מהמשחתת.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום