מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 21°c
חיפה 22°c
ירושלים 20°c
בית שמש 22°c
בני ברק 26°c
אשדוד 23°c
כ"ו תשרי התשפ"ה | 28.10.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 21°c
חיפה 22°c
ירושלים 20°c
בית שמש 22°c
בני ברק 26°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מנהלים אמריקאיים לא יעסיקו פרו פלסטיניים: "פגיעה בישראל היא מתקפה נגדנו"

מנהלים בבנקים ובתי השקעות אמריקאיים הודיעו כי הם מתחייבים לא להעסיק סטודנטים שמשתתפים בהפגנות נגד ישראל: "מוטרדים מאוד מהאדישות של אנשים שרואים סבל יהודי"

מנהלים אמריקאיים לא יעסיקו פרו פלסטיניים: "פגיעה בישראל היא מתקפה נגדנו"
דגלי ארה"ב וישראל על החומות צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מאות מנהלים חתמו על עצומה בה הם כותבים כי לנוכח גל האנטישמיות שהולך וגואה בקמפוסים בארה"ב וההפגנות הפרו פלסטיניות הם מתחייבים כי לא יעסיקו את כל מי שנטפל ליהודים או תומך בהשמדת מדינת ישראל, כך מדווח Ynet. בין החותמים ניתן למצוא את המילארדר ביל אקמן, מנהל קרן הגידור הניו יורקית Pershing Square; ג'פרי טלפינס, מייסד-מנהל קרן הגידור הניו יורקית Element Capital; סנדר גרבר, מנכ"ל Hudson Bay Capital; בועז ויינשטיין' מייסד סבא קפיטל, וג'יי זיידמן מייסד Altitude Venture. 

בהודעתם הם כותבים כי "הפגיעה בישראל היא מתקפה נגד כולנו. ישראל היא אומת הסטארט-אפ. החידושים שלה הופכים את העולם למקום טוב יותר. אנחנו עומדים לצד קהילות יהודיות ברחבי העולם שחוות הטרדות ואלימות אנטישמיות ומתחייבים כי לתומכי שנאה לא יהיה מקום בארגונים שלנו או בקהילה שלנו".

עוד הוסיפו "אנחנו מוטרדים מאוד מהאדישות של אנשים שרואים סבל יהודי. אנחנו קוראים לעמיתינו להצטרף אלינו בהתחייבות להגן ולתמוך בעובדים, בני משפחתנו וחברינו היהודים והישראלים מפני אלימות ושנאה.

מאז 1948, מדינת ישראל היא מקור לתקווה, כוח וחדשנות. ישראל העניקה לתעשייה שלנו ולעולם שפע של מתנות מוסריות, אינטלקטואליות וחומריות. אנחנו תומכים בזכותה של ישראל להגן על עצמה מפני חמאס, ונגד כל האנשים, המדינות והארגונים המאיימים עליה ועל העם היהודי. לעולם לא נשתוק בזמן שאנשים שוחרי שלום נטבחים בהמוניהם".

בחדרי חרדים

 צבע אדום

art