מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 25°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 25°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הורי חטופים: "דורשים להגביר את הלחץ על חמאס"

בעקבות אמירת גלנט שלחץ על חמאס יביא לשיחרור החטופים, הורי חטופים מסרו: "אנו דורשים להגביר את הלחץ על חמאס". עוד אמרו: "יש לנו אחריות ואכפתיות כלפי כלל החטופים ודאגה לשחרורם המלא של כולם ומבלי להשאיר אף אחד בשבי החמאס"

הורי חטופים: "דורשים להגביר את הלחץ על חמאס"
התמונות בלשכת הסנאטור צילום: מתוך רשת X

בפגישה שנערכה אתמול בקריה בתל אביב חזר והדגיש שר הביטחון יואב גלנט כי הדרך לשחרור כל החטופים היא באמצעות הגברת הלחץ על חמאס.

בעקבות הדברים חברי פורום תקווה המאגד משפחות חטופים דורשים הבוקר מחברי הקבינט, להגביר את הלחץ ולהפסיק כל סיוע הומניטרי כולל הכנסת הדלק לרצועה.

ההורים, חברי "פורום תקוה", מציינים כי הם סומכים על צה"ל העושה לדבריהם לילות כימים לחילוץ החטופים ע"י לחץ על החמאס וארגוני הטרור בעזה.
"אנחנו מודים ומחזקים את חיילי צה"ל הפועלים בעוז ובעצמה ברצועת עזה ונותנים להם גב על מלחמתם העקשת לחילוצם המהיר ביותר של כל החטופים. אנחנו רואים את מסירות הנפש של החיילים כל יום ואת אומץ הלב שלהם".

משפחות פורום תקווה שלקחו חלק בפגישה אמש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט ציינו כי במידה ותהיה "סלקציה" בין חיילים וגברים צעירים לבין ילדים, נשים ומבוגרים, הדבר יפגע באחדות המשפחות ויביא לכדי קרע בין המשפחות כפי שכבר ראינו לצערנו אמש.

בנוסף מביעות המשפחות את החשש כי המחיר המיידי של סלקציה כזאת עשוי להותיר את השבויים הצעירים בסכנת חיים ובהרעת מצבם והותרתם לתקופה ארוכה בשבי החמאס.

"יש לנו אחריות ואכפתיות כלפי כלל החטופים ודאגה לשחרורם המלא של כולם ומבלי להשאיר אף אחד בשבי החמאס" אמרו נציגי משפחות חטופים והוסיפו כי "יש להגביר את האחדות בין כל חלקי העם".

פורום תקווה, המאגד משפחות חטופים, פועל במטרה לסייע לשחרורם המהיר של כל החטופים עד האחרון שבהם מתוך אחריות לאומית ומתוך אמון בחוסנם של מדינת ישראל וצה"ל.

פורום תקווה פועל לסייע למשפחות החטופים, תומך בפעילות כוחות הביטחון וצה"ל לשחרור יקיריהם, פועל לאחדות וחיזוק רוח העם ונושא כל העת תפילה להשבתם הביתה במהרה, בשלום ובביטחון של כל החטופים, עד האחרון שבהם.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום