מפקד חיל האוויר: "פגענו באלפי מחבלים, ערוכים היטב בזירה הצפונית"

"פגענו באלפי מחבלים, ועוד נגיע לכולם", אומר מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר על הפעילות בעזה | על הלחימה בצפון: "ערוכים היטב עם תכניות מבצעיות לזירה הצפונית"

צביקה סגל | חרבות ברזל 16.11.2023 | 17:27

מפקד חיל האוויר | צילום: דובר צה"ל

מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר, העניק היום (חמישי) הצהרה לתקשורת ותיאר את שיתוף הפעולה עם הכוחות הקרקעיים. "אנו פוגעים בחמאס על הקרקע ומתחת לפני הקרקע - פגענו באלפי מחבלים, ועוד נגיע לכולם. חיל האוויר כזרוע האסטרטגית של מדינת ישראל ערוך ופועל בכל רחבי המזרח התיכון ובכל זירה נדרשת. בכל מקום".

 

"חיל האוויר, כמו כל צה"ל", אומר בר, עושה את כל המאמצים להשיב הביתה את 239 החטופים המצויים ברצועה. אנחנו פועלים באינטנסיביות ובעצימות, פני עזה ישתנו, כל פצצה מעשרות אלפי הפצצות שהטלנו היא מטרה מבוססת מודיעין, היא פוגעת בפעילי חמאס, מפקדיו, תשתיות הארגון ומפקדותיו.
אנו פוגעים בחמאס על הקרקע ומתחת פני הקרקע".

"החלוקה הפשטנית וההיסטורית של אוויר ויבשה היא נחלת העבר. מעולם הקשר בין טייס למפקד טנק לא היה ישיר והדוק כל-כך. פיתחנו כאן שיטת לחימה חדשה בה כל כוח יבשה שלנו שפוגש אויב על הקרקע, עטוף בסיוע אווירי של מטוסי קרב התוקף ומשמיד אותו. כל אלה מבוססים על שותפות עמוקה, רעות ואחוות לוחמים - חשתי זאת באוויר".

"חיל האוויר כזרוע אסטרטגית של מדינת ישראל ערוך ופועל בכל רחבי המזרח התיכון, בכל זירה נדרשת - בכל מקום. אנחנו כמובן ערוכים היטב עם תכניות מבצעיות לזירה הצפונית. מערך ההגנה האווירית של מדינת ישראל - "כיפת ברזל", "קלע דוד, ומערכת ח"ץ מופעלים על-ידי לוחמי החיל ומהטובים בעולם, ואני גאה בהם מאוד".

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום