השגריר הרצוג: "יש מגעים לעסקת חטופים, עדיף לא לדבר על זה"

שגריר ישראל בארה"ב התייחס למגעים לעסקת חטופים ואישר כי אכן הם מתקיימים. לדבריו, "עדיף לא לדבר על זה בפומבי". על עצרת התמיכה בארה"ב אמר: "זה היה מחזה מרהיב"

אביחי חבר | מדיני 15.11.2023 | 08:52

מייק הרצוג | צילום: מתוך הטוויטר שלו

שגריר ישראל בארה"ב, מייק הרצוג, התייחס הבוקר (רביעי) לדבריו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן שאמר כי הוא מאמין שעסקת חטופים עומדת לקרות ואמר בריאיון לגלי צה"ל: "יש מגעים לעסקת חטופים, אבל עדיף לא לדבר על זה בפומבי".

הרצוג התייחס לדיאלוג עם הממשל האמריקני ואמר: "אנחנו בדיאלוג שוטף עם הממשל האמריקני, הם יודעים מה אנחנו עושים ולגמרי שותפים לעמדה שלנו. ברור שיש בממשל גם גורמים שלא אוהדים אותנו, זה לא חדש. יש לממשל שאלות ודאגות שהם מעלים אבל הם מבינים מה אנחנו עושים".

על הפעולה בשיפא אמר: "מקווה שהפעולה תביא תוצאות, בוודאי אם נצליח להביא מידע על חטופים וגם אם נצליח להראות לעולם - בתי החולים שימשו מפקדות צבאיות לחמאס".

על עצרת התמיכה בישראל הלילה בוושינגטון אמר: "הגיעו קרוב ל-300 אלף איש, זה היה מחזה מרהיב. אנשים מבינים שישראל מותקפת. הגיעו מכל רחבי המדינה ישראלים, יהודים וגם לא יהודים, וזה נועד להראות לכולם שיש קול נגדי, שתומך בישראל"

הרצוג התייחס גם לאנטישמיות הגוברת בארה"ב ואמר: "יש עלייה מטרידה ביותר בגל האנטישמיות - גם מילולית וגם פיזית. כעת, רואים התעוררות בציבור היהודי שאני לא זוכר כמותה עשרות שנים. אנשים מרגישים מותקפים והם צריכים להשמיע את קולם. מקווה שלא יישמע פה רק הקול של הגורמים האנטי ישראלים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום