מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 25°c
אשדוד 25°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 25°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

אנשי נטורי קרתא צועדים בשבת עם תומכי טרור בניו יורק

חסידות סאטמר בביקורת חריפה נגד נטורי קרתא שצעדו עם מפגינים פרו פלסטינים תומכי טרור: "מסתובבים עם שטריימל וצועקים ביחד עם שונאי ישראל". האדמו"ר דיבר בחריפות נגד אנשי הקבוצה הקיצונית, שמפגינה נגד ישראל בארה"ב

אנשי נטורי קרתא צועדים בשבת עם תומכי טרור בניו יורק
נטורי קרתא מפגינים נגד צעדת ישראל בניו יורק צילום: באדיבות המצלם

האדמו"ר מסאטמר יצא אתמול (שני) במתקפה חריפה נגד אנשי נטורי קרתא, שמפגינים נגד ישראל בארצות הברית. "אנחנו רואים לצערנו כמה רחוק הם התרחקו", אמר האדמו"ר. "הם מסתובבים בעולם יחד עם הערבים, עם אלו שמחזקים את מעשי הרציחות, הם הולכים איתם בראש כל חוצות עם השטריימל והחליפה וצועקים ביחד עם שונאי ישראל ורוצחי נפשות. זה חילול שם שמים נוראי לחזק רוצחים בשם התורה ושם שמים".

יענקי פרבר כתב החוץ של 'בחדרי חרדים' הסביר בכתבה לצופים שלא מכירים את המגזר החרדי, כי האנשים הללו מנודים מכל חלקי הציבור החרדי בארץ ובעולם.

בכתבה של עקיבא ווייס ב'כאן חדשות' הוא מסביר לצופים כי אנשי נטורי קרתא הם קבוצה אנטי ציונית קיצונית שהמגזר החרדי סולד ממנה.

ההפגנות של אנשיהם נגד ישראל בימים האחרונים עוררו אפילו את זעמו של האדמו"ר מסאטמר - שמשתייך לחסידות שמתנגדת לציונות. בעבר אנשי נטורי קרתא נפגשו עם בכירים באיראן. בחודש ינואר משלחת מטעם נטורי קרתא ביקרה במחנה הפליטים ג'נין, כמה מהם נפגשו עם נשיא איראן אברהים ראיסי באו"ם וציינו שהם מתנגדים לציונות.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום