מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 25°c
אשדוד 25°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 25°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

סוכן חשאי שמגן על נכדתו של ביידן פתח באש לעבר גנבים

סוכני השירות החשאי ששומרים על נכדתו של הנשיא ביידן פתחו באש כאשר 3 אנשים ניסו לפרוץ לרכב שטח, אך איש לא נפגע מהירי, כך נמסר בהודעת השירות החשאי

סוכן חשאי שמגן על נכדתו של ביידן פתח באש לעבר גנבים
צללית. אילוסטרציה צילום: unsplash

אחד מסוכני השירות החשאי המגינים על נכדתו של הנשיא ג'ו ביידן פתח באש לאחר ששלושה אנשים ניסו לפרוץ לרכב לא מסומן של השירות החשאי בבירת המדינה, כך אמר גורם באכיפת החוק לסוכנות הידיעות AP.

הסוכנים, שהופקדו להגן על נעמי ביידן, יצאו איתה בשכונת ג'ורג'טאון בשעת לילה מאוחרת של יום ראשון האחרון וראו את שלושת האנשים שוברים חלון של רכב שטח החונה.

אחד מהסוכנים פתח באש, אך איש לא נפגע מהירי, כך נמסר בהודעת השירות החשאי. שלושת האנשים נראו בורחים במכונית אדומה, והשירות החשאי מסר שהוא פנה למשטרת המטרופולין כדי לחפש אותם.

וושינגטון ראתה עלייה משמעותית במספר גניבות הרכב השנה. המשטרה דיווחה על יותר מ-750 גניבות רכב השנה. חבר הקונגרס הנרי קואלר מטקסס נחטף ליד הקפיטול בחודש שעבר על ידי שלושה תוקפים חמושים, שגנבו את מכוניתו אך לא פגעו בו פיזית.

גם הפשיעה האלימה בוושינגטון נמצאת במגמת עלייה השנה, עלייה של יותר מ-40% בהשוואה לשנה שעברה. בפברואר, חברת הקונגרס אנג'י קרייג ממינסוטה הותקפה בבניין מגוריה, כשהיא סובלת מחבלות תוך שהיא ניצלה מפציעה חמורה יותר.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום