מפוני היישובים מקבלים החלטות: מי יעבור לעיר הגדולה ומי יישאר במלון?

לאחר שחברי קיבוץ כרם שלום הודיעו למנהלת תקומה כי הם מוכנים לעבור לגור לתקופת מה ביישוב אשלים, כעת גם בני רעם מקבלים החלטה - לעבור לת"א

ראובן כספי | חדשות בארץ 13.11.2023 | 15:13

חרבות ברזל | צילום: צלמי פלאש 90

לאחר שדווח כי מפוני כרם שלום הודיעו למנהלת 'תקומה' כי הם הסכימו לעבור ליישוב אשלים שבמועצה האזורית רמת נגב, היום (שני) במנהלת תקומה אישרו כי מפוני הקיבוצים כרם שלום ורעים סיכמו להיקלט לתקפות ביניים ביישוב אשלים ובתל אביב, עד שתתאפשר חזרה לבתיהם. המעבר מתוכנן להתבצע בעוד כחודשיים.

חברי קיבוץ רעים הודיעו כי הם ייקלטו בבניני מגורים בתל אביב כאשר בצמוד לבנייני המגורים האלו יהיה מרכז קהילתי שייוחד רק להם בו הם יוכלו להיפגש ולהמשיך את חייהם כקבוצה. לפני מספר ימים פורסם כי חמישה יישובים קיבלו החלטה באר לזהות היישוב אליו יעברו. בני הקיבוץ חולית יעברו למתחם מיועד עבורם בקיבוץ רביבים שבנגב, מפוני קיבוץ ניר עוז יעברו לבניין אחד בעיר קריית גת. בנוסף לאלו בני היישובים מנירים, נתיב העשרה וכיסופים הודיעו כי לעת עתה הם יישארו במלון.

בכל מקרה, רבים הודיעו בראיונות שהעניקו בשבועות האחרונים לכלי התקשורת כי לא ישובו לבתיהם כל עוד תעמוד הגדר עם עזה ולו בשל העובדה שציפייתם מהצבא היא שבתום המבצע לא יהיה בה כל צורך.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום