מבזקים +
תל אביב 21°c
באר שבע 18°c
חיפה 20°c
ירושלים 16°c
בית שמש 14°c
בני ברק 25°c
אשדוד 20°c
כ"ב תשרי התשפ"ה | 24.10.2024
תל אביב 21°c
באר שבע 18°c
חיפה 20°c
ירושלים 16°c
בית שמש 14°c
בני ברק 25°c
אשדוד 20°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הרבי מסאטמר תקף בחריפות את נטורי קרתא: "מחזקים את הרוצחים"

האדמו"ר מסאטמר יצא הלילה בחריפות כנגד פעילי 'נטורי קרתא' שחצו כל גבול בשבועות האחרונים וחברו לשונאי ישראל ולמרצחים בהפגנות. האזינו להקלטה המלאה מדבריו של הרבי מסאטמר. "זה חילול שם שמים נוראי לחזק רוצחים בשם התורה הקדושה ושם שמים"

הרבי מסאטמר תקף בחריפות את נטורי קרתא: "מחזקים את הרוצחים"
הרבי מסאטמר צילום: באדיבות המצלם

האדמו"ר מסאטמר נשא אתמול (ראשון) דברים חריפים כנגד אנשי 'נטורי קרתא' המפגינים ותומכים בחמאס.

האדמו"ר אמר: "יש כאלו שאין להם שום מסורת אבות, עושים פעולות באופן עצמאי, כי הם חושבים שהם מבינים יותר מהצדיקים הקודמים", אמר הרבי בחריפות. 

 

"בימים של רבינו זצ"ל (רבי יואל מסאטמר זצ"ל) גם חשבו שהם מבינים יותר טוב מרבינו הקדוש זצ"ל. ולרבינו זצ"ל היה צער גדול מזה, והוא דיבר כמה פעמים נגד המעשים שלהם".

"רואים לצערנו כמה רחוק הם התרחקו (מהדרך) הם מסתובבים בעולם ביחד עם הערבים, עם אלו שצועקים בלי שום בושה שמחזקים את מעשי הרציחות, הם הולכים איתם בראש כל חוצות עם השטריימל והחליפה וצועקים ביחד עם שונאי ישראל ורוצחי נפשות. זה חילול שם שמים נוראי לחזק רוצחים בשם התורה הקדושה ושם שמים".

"רואים כשאין הוראה מדעת תורה, מצדיקים קודמים מאבדים את זה, ואין שום גבולות. צריכים להחזיק ולשנן רק מה שקיבלנו זה נר לרגלינו, ובלי זה אסור לנו לזוז".

יצויין כי המגזר החרדי בכללותו מאז ומעולם לא ראה את אותם תמהוניים, אנשי אותה קבוצה שולית וסהרורית כחלק אינטגרלי ממנו, מלבד העובדה שבימים כתיקונם חיציהם הרעילים מופנים כלפי גדולי ישראל די בכל אתר ואתר.

בחדרי חרדים

 צבע אדום