ראה"מ נתניהו נפגש עם משלחת חברי קונגרס בי-פרטיזנית

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם משלחת חברי קונגרס בי-פרטיזנית - שהביאה עימה שתי החלטות תמיכה בישראל: מהסנאט ומבית הנבחרים. נתניהו: "זה ביטוי לרצון, לנחישות ולבהירות המוסרית של העם האמריקני"

אביחי חבר | חרבות ברזל 12.11.2023 | 20:30

ראה"מ נתניהו נפגש עם משלחת חברי קונגרס בי-פרטיזנית | צילום: עמוס בן גרשום / לע״מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ראשון) עם משלחת חברי קונגרס בי-פרטיזנית, בראשות יו״ר ועדת החוץ בבית הנבחרים מייקל מקאול, בקריה בתל אביב.

בפתח הפגישה, המשלחת הביאה לראש הממשלה שתי החלטות תמיכה בישראל ובזכותה להגן על עצמה ולמגר את החמאס: החלטה אחת של הסנאט והחלטה נוספת של בית הנבחרים. ראש הממשלה הודה להם על הצהרות התמיכה.

ראש הממשלה אמר על החלטות התמיכה: "זה ביטוי לרצון, לנחישות ולבהירות המוסרית של העם האמריקני, כפי שמיוצג על ידי הנציגים שלו. אנחנו מודים לכם מעומק ליבינו. אנחנו אומרים שהדבר היחיד שיותר טוב מלעמוד עם ישראל זה לעמוד בישראל, ואנחנו מעריכים שבאתם ומאוד מעריכים את תמיכתכם".

עוד הוסיף ראש הממשלה נתניהו לחברי המשלחת: "עליי לומר שהבהירות המוסרית שהזכרתי קודם היא העובדה שהעם האמריקני, דרך הסנאט ובית הנבחרים שלו וחלקים גדולים של הציבור, מבין שמדובר במאבק של הציוויליזציה נגד הברבריות. ישראל עומדת בחזית המאבק הזה - אבל היא לא רק נלחמת עבור עצמה, היא נלחמת עבור ארצות הברית, עבור העולם החופשי ועבור התקווה של הקידמה נגד הברברים הללו".

מהצד הישראלי השתתפו: השר לעניינים אסטרטגיים, ראש הסגל, המזכ"צ והיועץ המדיני.

מהצד האמריקאי השתתפו חברי הקונגרס: ג'רי מורן, גרגורי מיקס, ג'ון הובן, ג'ון ג'יימס, ג'ארד מוסקוביץ', מייק לולר, מדליין דין, מקס מילר ושגריר ארה״ב בישראל ג׳ק לו.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום