האלוף (מיל') מזהיר: נסראללה נוגע בקו האדום

מפקד חיל הים לשעבר אומר כי חיזבאללה קרוב מאוד לקו האדום שחצייה שלו תביא למתקפה ישראלית בבטן הרכה שלו - שכונת הדחייה בביירות. "הסלמה בצפון תביא לכך שחיל האוויר יפגע קשות מאוד לא רק בחיזבאללה עצמו אלא גם בתשתיות בלבנון עצמה וביירות תראה הרבה יותר גרוע מעזה".

מאיר גלבוע | חרבות ברזל 12.11.2023 | 14:39

מטוס קרב F35 | צילום: unsplash

אלוף (מיל') אליעזר (צ'ייני) מרום, לשעבר מפקד חיל הים מתייחס בערוץ 12 לתקרית הקשה שהתרחשה לפני שעה קלה ביישוב דוב"ב בו נפצעו מספר אזרחים באורח קשה מירי נ"ט של חיזבאללה ואומר כי נסראללה מתקרב לרגע שבו ישראל תהפוך את שכונתו בביירות לעיי חורבות.

 

"נסראללה משחק כאן משחק מאוד מאוד מסוכן, משחק של משוואות", מסביר מרום, "הוא חושב שמה שהוא עושה זה בתוך המשוואות שניתן לשחקן בהן עם מדינת ישראל. הוא לא יורה בשלב זה רקטות למרחקים גדולים, וקו המגע הוא בסדר גודל של 2-3 ק"מ מקו הגבול".

"למעט הרקטה המפחידה הזאת שהיא גם לטווח קצר מאוד אך עמוסה בחומר נפץ, הוא לא יורה רקטות ומשאיר זאת לארגונים אחרות".

לדברי מרום, "אני חושב שאנחנו קרובים מאוד לחציית הקו. מדינת ישראל מאוד רוצה לסיים קודם עם עזה ואח"כ לעסוק בסוגיית של חיזבאללה, אבל היא קרובה מאוד לקבל החלטה. נסראללה צריך להבין את זה: הסלמה בצפון תביא לכך שחיל האוויר יפגע קשות מאוד לא רק בחיזבאללה עצמו אלא גם בתשתיות בלבנון עצמה וביירות תראה הרבה יותר גרוע מעזה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום