פרטים מדהימים: מהיכן הכניסה לחמ"ל החמאס והיכן מוחזקים החטופים

ב'כאן 11' חושפים מפי מקורות בעזה, כי החטופים הישראלים נמצאים חלקם במנהרות לפי הסיווג שלהם וחלקם מוחזקים בידי משפחות שקשורות באופן הדוק לארגון הטרור | וגם מהיכן מנוהל החמ"ל של חמאס ומי יושב בו

קובי עוזיאלי | חרבות ברזל 6.11.2023 | 21:10

מנהרה של חמאס | צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

עדות מתחת לאדמה: כתב 'כאן חדשות' אליאור לוי חושף הערב (שני) עדויות מתוך קן הטרור התת קרקעי, בית החולים שיפא בעזה שמספקות מידע על התנהלות חמאס בבית החולים.

על פי העדויות, הכניסה לחמ"ל הטקטי שנמצא מתחת לבית החולים, היא באמצעות מנהרה שהפתח שלה אינו בבית החולים, אלא במבנה שנמצא בקרבתו.

לדברי המקור, כלל המערכה ההסברתית של חמאס מנוהלת מהחמ"ל שנמצא מתחת לבית החולים - שם יושבים דובר חמאס חאזם קאסם ואיאד בוזום, דובר משרד הפנים בעזה שאחראי על מנגנוני הביטחון של חמאס ברצועה.

באשר להנהגה הצבאית והמדינית הבכירה של חמאס, אלו נמצאים כל הזמן בתנועה מתמדת והם עוברים ממקום למקום כדי למנוע את חיסולם ומנהלים את הלחימה תוך כדי תנועה שמבוצעת מתחת לאדמה. כמו כן, ההנהגה המדינית של חמאס, מפוזרת בכל רחבי הרצועה בצפון ובדרום.

באשר לחטופים עצמם, חלקם נמצאים במנהרות לפי הסיווג שלהם וחלקם מעל הקרקע והם מוחזקים בידי משפחות שקשורות באופן הדוק לחמאס.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום