מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 25°c
אשדוד 25°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 25°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

אלפי תומכי חמאס יצאו להפגין ברחובות ברלין, לונדון וושינגטון

אלפי מפגינים תומכי חמאס יצאו לרחובות גרמניה ודרשו להפסיק את ההפצצה של ישראל על עזה. בארה"ב אנשים שהפגינו נגד ישראל ניסו לחסום ספינה צבאית בטענה שהיא נושאת ציוד צבאי ונשק לישראל. בלונדון נעצרו לפחות 30 בני אדם בהפגנה נגד ישראל

אלפי תומכי חמאס יצאו להפגין ברחובות ברלין, לונדון וושינגטון
מפגינים: אילוסטרציה צילום: Pixabay

אלפי מפגינים תומכי חמאס יצאו לרחובות ברלין כשהם מניפים דגלי טרור שונים ודרשו להפסיק את ההפצצה של ישראל על עזה.

כ-6,000 מפגינים צעדו דרך מרכז ברלין לאחר קריאות של ארגונים תומכי טרור וגרמנים אנטישמים להצטרף להפגנה בשבת אחר הצהריים.

כ-1,000 שוטרים היו במקום למנוע עימותים אפשריים לאחר שכמה הפגנות פרו-פלסטיניות קודמות בברלין הפכו לאלימות בארבעת השבועות האחרונים.

המשטרה אסרה כל סוג של הצהרות פומביות או כתובות שהן אנטישמיות, אנטי-ישראליות או מהללות אלימות או טרור. בנוסף כמה אלפי מפגינים צעדו גם בעיר דיסלדורף שבמערב גרמניה וקראו קריאות תמיכה בפלסטינים.

בארה"ב אנשים שהפגינו נגד ישראל ניסו לחסום אתמול ספינה צבאית אמריקאית מלצאת מנמל אוקלנד, קליפורניה, בטענה שהיא נושאת ציוד צבאי ונשק לישראל.

"זהו מסר של סולידריות לעם הפלסטיני שנאבק לשרוד, לא נסכים שנשק יישלח לישראל כדי שישמש נגד העם הפלסטיני", אמרה אנה בלצר, חברה בארגון האנטי-ציוני האקטיביסט היהודי, קול לשלום.

המפגינים הפריעו לעובדי הספינה, ועמדו בצד הספינה כדי למנוע ממנה לנוע. המארגנים אמרו כי שלושה מפגינים שנאחזו בסולם הספינה נעצרו.

עשרות אלפי מפגינים התאספו גם בוושינגטון די.סי. בשבת וקראו "פלסטין תהיה חופשית" והאשימו את הנשיא ביידן ברצח עם ודרשו הפסקת אש ברצועת עזה.

"מהנהר ועד הים, פלסטין תהיה חופשית", צרח הקהל האנטישמי תומך טרור כשהוא מחזזיק בדגלי פלסטין.

הפגנות נוספות היו ברחבי העולם, כולל בלונדון שבה נעצרו לפחות 30 בני אדם על ידי משטרת המטרופולין בגין דברים שונים, כולל החזקת שלטים המאיימים לשרוף את בית הפרלמנט.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום