האב השכול נגד דן חלוץ: "חסר אחריות, מושחת"

במהלך ראיון לאולפן ynet, תקף האב השכול את הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ שקרא להחליף את הממשלה תוך כדי המלחמה: "מה יש יותר בדברים של דן חלוץ, יש יותר טפשות מרשעות או יש יותר רשעות מטפשות. האיש הזה שנכשל כרמטכ"ל" | עוד הוסיף: "האיש שהיה כל כך מושחת אומר את הדברים האלה, שיתבייש. הוא צריך להתקפל בביתו בבושת פנים"

קובי עוזיאלי | חרבות ברזל 3.11.2023 | 07:51

הרב בני קלמנזון | צילום: מתוך ויקיפדיה

הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ שהיה אחראי על יישום תוכנית ההתנתקות - הפינוי גוש קטיף הופיע באולפן ynet תקף את ההנהגה תך כדי הלחימה וקרא להחלפתה, הוא הדף כל שאלה שהופנתה אליו ושלא נראתה לו מתאימה בעיניו. אחריו עלה לראיון הרב בני קלמנזון, נשיא ישיבת עתניאל, ששיכל את בנו הק' אלחנן הי"ד שנפל בקרבות מול המחבלים בחג שמחת תורה בעוטף עזה ואת אחיינו הק' פדיה מרק הי"ד שנפל בעזה במהלך הפעילות הקרקעית בצפון הרצועה.

הרב קלמנזון תקף את חלוץ ואמר: "לאור הדברים המחליאים ששמעתי קודם... מה יש יותר בדברים של דן חלוץ יש טפשות מרשעות או יש יותר רשעות מטפשות. האיש הזה שנכשל כרמטכ"ל, ואחת התהיות שלי על צה"ל איך בן אדם כמוהו היה רמטכ"ל. חוץ מלדאוג למניות שלו הוא הוביל את מצב הביטחון לפי פחת. הוא זה שבכוח דחף את התהליכים של חשיפת עוטף עזה באמצעות ההתנתקות ובאמצעים כל כך מנוכרים".

הוא המשיך ותקף בחריפות את חלוץ שישב באולפן: "הילדים שלי, שלושה יצאו לבארי, שלושה מתנחלים מעתניאל וחזרו רק שניים, סיכנו כולם את עצמם. הצילו מעל מאה יהודיים כדי שדן חלוץ יישב ויסית נגדם עכשיו באמצע המלחמה, כל כך להטיל מורך בחיילים שנלחמים עכשיו והוא למען האגו שלו, האיש שקרא לסירוב פקודה. הוא קורא היום באמצע ניהול מערכה לפרק את כל המערכות הפוליטיות, לא הצבעתי מעולם לנתניהו ואני חושב שבאמת הוא יצטרך ללכת. אבל האם ברגע הזה שהילדים שלי בעזה מה שצריך לעשות עכשיו זה את כל התהפוכות כדי שדן חלוץ האיש חסר האחריות הרמטכ"ל היחיד שקרא לסירוב פקודה על כל צעד ושעל כשהדברים לא מצאו חן בעיניו, העיקר שהמניות שלו יצאו בסדר, האיש שהיה כל כך מושחת אומר את הדברים האלה, שיתבייש". לסיום אמר, "האיש הזה צריך להתקפל בביתו בבושת פנים". 

כתבת ynet, מורן אזולאי שישבה באולפן כתבה לאחר מכן ברשת X: "יושב דן חלוץ בכל מקום, מטיף מוסר לכל העולם, מתעלם מהמשפחות השבורות, מהחיילים שנלחמים, מתנגח בעיתונאים ששואלים אותו חצי שאלה קשה - למשל, מה לדעתו מרגישים הלוחמים כשהם שומעים שהוא קורא להחליף את כל ההנהגה ששולחת אותם לקרב בשעה שהם מסכנים את חייהם".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום