ענקית התוכנה מגרמניה תומכת בעובדיה: יזכו לאלפי שקלים מענק

חברת התוכנה הגרמנית הודיעה כי תעניק לעובדיה שגרים בצפון ובדרום סכום של כ-6,500 שקלים לכל בן משפחה | כמו כן החברה תרמה למד"א סכום של כמילון שקלים

ראובן כספי | כלכלי 2.11.2023 | 15:39

אילוסטרציה | צילום: unsplash

חברת התוכנה הגרמנית סאפ הודיעה כי היא מתכוונת להעניק לחלק מעובדיה מענק חד פעמי בשל המצב, כך מדווח 'כלכליסט'. העובדים שפונו מבתיהם יקבלו סכום של 6,500 שקל לכל בן משפחה. בנוסף עובדים המתגוררים עד 70 ק"מ עם גדר הגבול ולא פונו מבתיהם יזכו ל-2,600 שקלים מענק לכל בן משפחה.

כריסטיאן קליין, מנכ"ל סאפ העולמית כתב כי "אנו עצובים מאוד על אובדן החיים הטראגי שחווה מדינת ישראל בימים האחרונים ומביעים את תמיכתנו העמוקה באלו שנפגעו. SAP מחויבת לתמוך בעמיתיה ובמשפחותיהם בישראל בתקופה זו". בנוסף, החברה הודיעה כי תתרום למד"א סכום של כמיליון שקלים.

בתחילת השבוע ענקית השבבים האמריקאית, אינטל, המעסיקה כ-12 אלפי עובדים בישראל, הודיעה כי תעניק לעובדיה 5,000 דולר. מנכ"ל החברה, פט גלסינגר, שיגר מכתב בו הוא מודיע על המענק וכותב כי הוא "חש הערכה עצומה וגאווה רבה בעבודה שאתם עושים. ליבי יוצא אליכם ואל המשפחה והקהילה שלכם בימים כאלה". גם מנכ"ל ענקית השבבים אינבידיה הודיע כי החברה מעניקה לעובדים בונוס חד פעמי בשל המצב.

לפני כשבועיים ענקית הטכנולוגיה האמריקאית 'סיסקו' הודיעה כי היא מתכוונת להעניק לכל אחד מ-800 העובדים שלה בארץ מענק של 9,500 שקל בשל המצב הבטחוני. לעובד שמשרת במילואים הסכום יהיה אף גבוה יותר ויעמוד על 19 אלף שקל.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום