הבית הלבן מכחיש כי דן על עתידו של נתניהו

דוברת המועצה לביטחון לאומי הכחישה את הדיווח לפיו נשיא ארצות הברית מעריך שימיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בשלטון ספורים. "אנחנו מתמקדים בטיפול במשבר הנוכחי" אמרה

ישראל לפקוביץ | מדיני 2.11.2023 | 08:02

הנשיא ביידן עם נתניהו | צילום: חיים צח /לע"מ

דוברת המועצה לביטחון לאומי בבית הלבן אדריאן ווטסון הכחישה את הדיווח באתר "פוליטיקו", לפיו נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן מעריך שימיו של ראש הממשלה נתניהו בשלטון ספורים. היא אמרה כי "התיאור שמופיע בכתבה הוא שקרי. הנושא לא נדון בעבר על ידי הנשיא ביידן והוא לא נדון כעת. אנחנו מתמקדים בטיפול במשבר הנוכחי".

כזכור אתר 'פוליטיקו' דיווח אתמול, כי נושא חייו הפוליטיים של נתניהו עלה בפגישות האחרונות של הבית הלבן בהן היה מעורב ביידן, לדברי שני בכירים בממשל. זה כלל דיונים מאז נסיעתו של ביידן לישראל, שם נפגש עם נתניהו. הנשיא ביידן הרחיק לכת ואמר לנתניהו "לחשוב על יורשו", כך אמרו שני פקידי ממשל.

פקיד אמריקאי נוכחי ופקיד אמריקאי לשעבר אישרו כי הממשל סבור שלנתניהו נותר זמן מוגבל בתפקיד. הפקיד הנוכחי אמר שהציפייה הפנימית היא שראש הממשלה יצליח למשוך עוד מספר חודשים, או לפחות עד ששלב הלחימה המוקדם של המערכה הצבאית של ישראל ברצועת עזה יסתיים, אם כי כל ארבעת הפקידים ציינו את חוסר היכולת לצפות כיצד מתנהלת הפוליטיקה הישראלית.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום