בעקבות המצב הבנקים מציעים הסדרים לסגירת חובות חסרי תקדים !

בהפגנה יוצאת דופן של סולידריות, הבנקים בישראל צועדים קדימה כדי להציע הסדרי סגירת חוב חסרי תקדים במצב המלחמתי המתמשך. מתוך הכרה בנטל הפיננסי העומד בפני יחידים ועסקים בישראל, מגזר הבנקאות שואף להקל על חלק מהלחץ הכלכלי על ידי מתן הזדמנות ייחודית לחייבים להסדיר את התחייבויותיהם

אליקים דהן | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 30.10.2023 | 08:45

דרך פיננסית חדשה | צילום: Chaim Goldberg/Flash90

ההשלכות ההרסניות של מלחמה אינן מוגבלות לטראומה פיזית ורגשית בלבד. היציבות הפיננסית סופגת מכה משמעותית. בתגובה, בנקים נוקטים כעת בגישה פרואקטיבית על ידי מתן אפשרויות סגירת חובות בתנאים אטרקטיביים.

הסדרים פורצי דרך

מאפשרים לחייבים לנהל משא ומתן עם הבנקים בהתאמה למציאת פתרונות הסכמים הדדיים להסדר חובות. המטרה היא להקל על הלווים ולספק להם את ההזדמנות להתחיל מחדש ולבנות מחדש את חייהם לאחר המלחמה. על ידי הצעת תוכניות החזר גמישות, שיעורי ריבית מופחתים, ובמקרים מסוימים, מחיקת חובות מלאה, הבנקים שואפים להקל על תהליך ההבראה עבור אנשים ועסקים שנפגעו.

חיוני לחייבים לתפוס את ההזדמנות הייחודית הזו שמציעים הבנקים

על מנת לנצל את מלוא היתרונות של הסדרי סגירת חוב חסרי תקדים אלה, החייבים מוזמנים להתייעץ עם משרד עורכי דין אופיר ביידה חן לגבי התהליך ומשא ומתן ולסייע בגיבוש תוכניות פירעון מציאותיות המתאימות ליכולות הפיננסיות של החייב.

לסיכום, היוזמה של המגזר הבנקאי להציע הסדרי סגירת חוב חסרי תקדים בתוך מצב המלחמה היא צעד משמעותי לקראת בנייה מחדש של חייהם של אנשים ועסקים שנפגעו. על ידי המלחמה.

משרד אופיר ביידה חן ושות' הינו משרד עורכי דין מקצועי ומנוסה המתמחה בסגירת חובות, הסדרי חובות והליכי חדלות פירעון. משרד עורכי דין אופיר ביידה חן ושות' ידוע במומחיות יוצאת דופן בסגירת חובות והבראה פיננסית. צוות המשרד מורכב מעורכי דין מיומנים בעלי ידע מעמיק בדיני חדלות פירעון , הסדרי חובות ואסטרטגיות שונות לסגירת חובות ביעילות. ההבנה המקיפה שלהם בנוף המשפטי מבטיחה שהלקוחות יקבלו את הייעוץ וההכוונה הטובים ביותר בכל תהליך סגירת החוב.

השאירו פרטים ליצירת קשר
או חייגו: 
072-395-2431

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום