מבזקים +
תל אביב 30°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 30°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 30°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 30°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ראש הממשלה הבריטי לשעבר מצטרף לתקשורת

ראש ממשלת בריטניה לשעבר בוריס ג'ונסון מצטרף לערוץ הטלוויזיה הבריטי GB News. ג'ונסון הצהיר: "אתן לערוץ הטלוויזיה החדש והמדהים הזה את הדעות הבלתי מגוונות שלי על כל דבר"

ראש הממשלה הבריטי לשעבר מצטרף לתקשורת
בוריס ג'ונסון צילום: ממשלת בריטניה

בוריס ג'ונסון, שכיהן בעברו בתפקיד ראש ממשלת בריטניה מטעם המפלגה השמרנית, מצטרף לתקשורת ויתחיל להגיש תוכנית אקטואליה בערוץ GB News. ג'ונסון יהיה מגיש תוכנית ופרשן.

בהצהרה ששיתף בעמוד הטוויטר שלו אמר: "אני נרגש לומר שבקרוב אני הולך להצטרף אליכם ב-GB News. אני אתן לערוץ הטלוויזיה החדש והמדהים הזה את הדעות הבלתי מגוונות שלי על כל דבר, החל מרוסיה, סין, המלחמה באוקראינה, איך אנחנו עומדים בכל האתגרים האלה".

עוד הוסיף: "אני אדבר על ההזדמנויות העצומות עבור בריטניה הגלובלית - כמו גם על האתגרים - ומדוע הימים הטובים ביותר שלנו עוד לפנינו".

ביולי 2022 הגיש ג'ונסון את התפטרותו מתפקיד ראש הממשלה, לאחר ששרים בכירים כמו שרי האוצר והבריאות התפטרו מממשלתו.

ג'ונסון אמר בנאום ששודר לאומה: "זהו בבירור הרצון של המפלגה שיהיה לה מנהיג חדש, ולפיכך ראש ממשלה חדש, התהליך צריך להתחיל עכשיו, בשבוע הבא נודיע על לוח זמנים, אני רוצה לומר למיליונים שהצביעו בעדינו הרבה מהם בפעם הראשונה, תודה על הכל, זכינו ברוב גדול מאז 1987, הרגשתי שזאת הייתה המחויבות שלי לקיים את כל מה שרצינו לעשות ב-2019. אני גאה מאוד בהישגים של הממשלה, בברקזיט, ביציאה המהירה ביותר ממגיפת הקורונה ובהובלת המערב נגד פוטין".

בחדרי חרדים

 

art

 צבע אדום