השגריר ארדן הציג במליאת האו"ם את הזוועות

השגריר ארדן הציג על בימת העצרת הכללית סרטון בו נראה מחבל חמאס רוצח באכזריות בטבח הנורא שאירע ב- 07.10. ארדן הציג לקהל תמונות של קורבנות רבים שעברו התעללות מזוויעה. ארדן: "זה לא אושוויץ, זה חמאס. אנחנו לא נלחמים מול בני אדם. אנחנו נלחמים מול מפלצות"

יענקי פרבר | מדיני 26.10.2023 | 22:29

ארדן מציג תיעוד של הזוועות שביצע חמאס | צילום: באדיבות המצלם

שגריר ישראל לאו"ם, גלעד ארדן, נאם היום בכינוס החירום של העצרת הכללית בנושא המלחמה בעזה. הכינוס יימשך יומיים ומחר תתקיים הצבעה על החלטה אנטי ישראלית שהוגשה על ידי ירדן ואינה מזכירה או מגנה כלל את חמאס.

השגריר תיאר בפני השגרירים את הזוועות של השבעה באוקטובר: "מחבלים ברבריים ואכזריים של חמאס פלשו לישראל במטרה לרצוח כל יצור חי שהם יתקלו בו. זו הייתה מתקפה מתוכננת היטב, מכוונת, של רוצחים נאצים שירו באנשים במיטותיהם. הם ירו בעיוורון לעבר מאות צעירים בפסטיבל מוזיקה, ילדים נרצחו לעיני הוריהם והורים מול ילדיהם".

השגריר סיפר את סיפורה של הגיבורה עמית מן, בת 22, הפרמדיקית של מגן דוד אדום, שהתגוררה בקיבוץ בארי. כשחמאס פלשו לקיבוץ היא רצה למרפאה כדי לטפל בכמה שיותר פצועים. המחבלים פרצו למרפאה וירו בה. השגריר הציג באישור המשפחה תמונה שמראה את גופתה של עמית ז"ל.

"אמבולנסים הוצתו ועשרות צוותי רפואה נרצחו בדרכם לטפל בפצועים. בית החולים ברזילי בישראל ספג פגיעה ישירה מהרקטות של חמאס. חמאס יורה בכוונה רקטות לעבר בתי חולים בישראל כבר שנים. ומעולם לא שמעתי על כך אפילו לא גינוי אחד. לא על ידי מועצת הביטחון. לא על ידי המזכיר הכללי. ולא בהחלטה המטורפת הזו. נראה שמבחינת האו"ם צריך להגן על בתי חולים וצוותים רפואיים כל עוד הם לא ישראלים. הצביעות פה היא מעבר לכל דמיון".

השגריר התייחס לירדן, מנסחת ההחלטה: "מי שניסח את ההחלטה הבזויה הזו ומי שיזם את מושב החירום המטורף הזה אפילו לא טרח לציין את חמאס. שלא לדבר על לגנות אותו. מנסחי ההחלטה טוענים שהם מודאגים מ"שלום", אולם הרוצחים המתועבים שיזמו את המלחמה הזו אפילו לא מוזכרים בהחלטה. ההחלטה הזו היא בושה לאינטליגנציה שלכם. בלתי נתפס שאפשר להצביע על החלטה כזו - שאפילו לא מזכירה את חמאס".

השגריר הציג גם קוד QR שחילקו חברי משלחת ישראל לאו"ם עם קישור לתמונות מזעזעות של ישראלים שנרצחו באכזריות על ידי מפלצות החמאס: "זה לא אושוויץ. אלה ישראלים שנשחטו ונשרפו בחיים. זה לא אושוויץ, זה חמאס".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום