הפרופ' הודיע: הפסקתי את המנוי לעיתון הארץ

"כרגע לא רוצה ולא מוכן לממן אגורה במשכורת שלה. לא נעבור לסדר היום תקופה ארוכה מאד על מה שהתרחש ב-7.10". כך אומר פרופ' דרור מבורך מהדסה עין כרם על עילת ביטול המינוי שלו לעיתון 'הארץ' וזאת בשל ראיון של הפובליציסטית עמירה הס שבו ביכתה את ההרוגים בעזה

קובי עוזיאלי | תקשורת 23.10.2023 | 10:55

פרופ' דרור מבורך | צילום: צילום מסך

פרופ' דרור מבורך, מנהל מחלקה פנימית בהדסה עין כרם שמוכר לנו מתקופת הקורונה, אז הרבה להתראיין, הודיע על הפסקת המינוי על עיתון 'הארץ', וניתן להעריך שהוא אינו היחיד שנקט בצעד הזה בימי המלחמה האחרונים נוכח התוכן הבלתי נתפס שמרוח מעל דפי העיתון.

מבורך מספר תחילה: "הפסקתי את המנוי שלי בהארץ. לא בגלל עמירה הס, לפני שלושה שבועות, העיתון הפסיק להגיע בזמן בבוקר - לפני שש וחצי, ולכן נעשה פחות רלוונטי עבורי".

לדבריו, "שקלתי לחזור לאור המלחמה ולאור העובדה שהארץ עיתון מעניין אבל כשראיתי את עמירה הס כואבת אבל לא את בני עמה, ומסלפת את שהתרחש שלא מתאים לסיפור (שיש לו מרכיבים נכונים) שהיא רוצה לספר. החלטתי שלא. היא אולי רגישה לעזתים, אבל אטומה לסבל בני עמה באופן מזעזע, ומכילה ללא הנד עפעף את אכזריות החמאס".

"איך היא אמרה על המיסים שהיא משלמת? כרגע לא רוצה ולא מוכן לממן אגורה במשכורת שלה. לא נעבור לסדר היום תקופה ארוכה מאד על מה שהתרחש ב 7.10, ואל דאגה, זה תופס לכל הצדדים", כף פרופ' מבורך.

ביממה האחרונה עוררה פובליציסטית 'הארץ', עמירה הס כעס וזעם רב, לאחר שהתראיינה לתכנית 'Democracy Now!' בארה"ב ותקפה את ישראל על התקיפות בעזה באומרה: "אני מחזיקה את עצמי שלא לבכות בימים הנוראים האלו, לא הרבה, אבל לפעמים אני בוכה מתי שאנשים מסוימים מדבר על הסבים שלהם, שורדי שואה".

"אני רוצה גם לייצג את ההורים המתים שלי שהם שורדי שואה ולשאול איך העולם עומד מהצד ולא עושה כלום כדי לעצור את הטבח הנורא הזה". לדבריה, "שום דבר לא יכול להצדיק את מה שישראל, מה שכספי המיסים שלי גורמים כרגע. אני לא יודעת אם כספי המיסים שלי עומדים מאחורי הטילים שהרגו את אחד מחבריי הטובים, האהובים בעזה".

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום