גבר התמוטט בבית כנסת ופונה בתום פעולות החייאה

כוחות הצלה הוזעקו לבית כנסת בבני ברק בעקבות דיווח על גבר שהתמוטט. הכוננים ביצעו פעולות החייאה ממושכות, ולאחר שחזרו הדופק והנשימה, הוא פונה להמשך טיפול בבית החולים

ישראל לפקוביץ | חרבות ברזל 19.10.2023 | 17:42

זירת האירוע בבית הכנסת | צילום: איחוד הצלה

כונני ארגון הצלה הוזעקו לבית כנסת בבני ברק בעקבות דיווח על גבר שהתמוטט. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, ביצעו הכוננים פעולות החייאה ממושכות בגבר כבן 40, ולאחר שחזרו הדופק והנשימה, הוא פונה להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר.

חובשי הצלה זאבי פישמן ויהודה לונדנר סיפרו: "כשהגענו לבית הכנסת, מצאנו גבר כבן 40 שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה לאחר שהתמוטט. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות אשר כללו עיסויי לב ומתן שוקים חשמליים ותרופות מצילות חיים, ולאחר שחזרו הדופק והנשימה הוא פונה להמשך טיפול במחלקת טיפול נמרץ לב בבית החולים שיבא בתל השומר".

ישראל עדי סלב חובש איחוד הצלה שהגיע למקום סיפר: "לדברי הנוכחים הוא איבד את הכרתו במהלך שהותו בבית הכנסת, הגעתי ראשון לזירה וחיברתי את מכשיר הדפיברילטור שקיבלתי מאיחוד הצלה והתחלתי לבצע פעולות החייאה. למרבה הנס לאחר מתן שוק חשמלי שב ליבו לפעום ותוך מספר דקות חזר להכרה מלאה".

בני משפחתו ביקשו להמשיך להעתיר לרפואתו, שמו לתפילה: משה דוד בן חיה שרה גיטל לרפואה שלימה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום