גיבור: נפצע וחילץ עצמו, אסף שני אנשים והגיע פצוע לבית חולים

ולדימיר הוא אחד מהגיבורים שנקראו לדגל מבלי שאף אחד היה צריך לומר להם לעשות זאת; הוא לקח את האקדח הפרטי שלו ונסע עצמאית להילחם במחבלים בשבת השחורה והציל אנשים כשהוא פצוע מירי

ישראל לפקוביץ | חרבות ברזל 19.10.2023 | 13:59

ולדימיר קופריאנוב | צילום: דוברות סורוקה

ולדימיר קופריאנוב קם בשבת 7.10 בבוקר וגילה שמתחוללת בחוץ מלחמה. בלי להסס, הוא קם על רגליו והחליט שהוא יוצא לעזור. ולדימיר לקח את האקדח הפרטי שלו ונסע עצמאית להילחם במחבלים, הוא נתקל במחבלים ליד מושב יכיני. הם פצעו אותו בבטן והוא הרג שניים מהם, וחילץ עצמו לבד ברכב לבית החולים סורוקה. בדרך אסף שני מבלים מהמסיבה ליד רעים, הציל גם אותם והגיע למיון. הוא טופל במיון באיכילוב והשתחרר לביתו.

ולדימיר הוא אחד מהגיבורים שנקראו לדגל מבלי שאף אחד היה צריך לומר להם לעשות זאת, והוא עדות נוספת להירתמות המדהימה של אזרחים שהחליטו להגן על מדינתם ואזרחיה.

אולגה נחליאלי, מרפאה בעיסוק בכירה בסורוקה מספרת: "ולדימיר הגיע למכון ריפוי ועיסוק כמקרה דחוף. היינו צריכים להתאים סד פלסטי לפציעה בידו. לאחר מכן הפנינו להמשך טיפול במכון בקהילה לצורך שיקום מלא וחזרה לתפקוד".

"כבוד גדול עבורנו לטפל באנשים שעשו כאלה מעשי גבורה, אנחנו שמחים שנפלה בחלקנו הזכות לעבוד כאן בסורוקה ולהיות כאן עבור האנשים האלו ולמעשה להחזיר אותם לשגרה ולתפקוד מלא. אנחנו נמשיך ללוות את ולדימיר ואת כל מטופלינו עד להחלמתם המלאה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום