הבלאגן בפינוי התושבים: קריית שמונה כמשל לחוסר הוודאות

בעיר קריית שמונה, בה היו אמש מספר סירות של נפילת טילים, ממתינים התושבים לפינוים לאחר שההוראה התקבלה | בינתיים הם נכנסים לסוף שבוע של חוסר וודאות ולא ברור מתתי הפינוי יתקיים

ראובן כספי | חרבות ברזל 19.10.2023 | 14:04

זירת הנפילה בקרית שמונה | צילום: באדיבות המצלם

מבצע פינוי התושבים בצפון מתנהל בעצלתיים. התושבים חוששים מירי הנ"ט של החיזבאללה וברוב יישובי אצבע הגליל כבר הוכרז פינוי בתחילת השבוע אלא שבעיר קריית שמונה, בה היו אמש נפילות, חוסר הוודאות שורר והבלאגן חוגג. 

בעקבות שאלות רבות של תושבים בנושא הפינוי, הוציאה העירייה הודעה בה נכתב כי קריית שמונה אומנם נכנסה לתוכנית הפינוי, אך טרם התקבלה הוראת הפינוי מטעם המדינה והצבא.

עוד הוסיפו כי "בשלב זה, כדי להיות מוכנים מראש לכל החלטה שתתקבל, אנחנו נערכים לפינוי ומקבלים את כל הנתונים כפי שציינתם בלינק ששלחנו אליכם. במידה ותינתן הוראת הפינוי, אנו נעדכן בכל האמצעים שעומדים לרשותנו.

אנחנו חוזרים ואומרים כי בשלב זה עוד אין החלטה על פינוי והחלטה כזו אם וכאשר תתקבל - תהיה על ידי גורמי הביטחון וממשלת ישראל בלבד! ייתכן גם שבסופו של דבר יוחלט שלא לפנות את התושבים ואת זאת חשוב שכולם יידעו. לכן יש להיערך להמשך שהייה בעיר בימים הקרובים ובמיוחד בשישי שבת".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום