באמצע הלחימה: מה עשה מנכ"ל 'חדשות 12' אצל נתניהו

אבי וייס וגיא סודרי מנכ"לי חברת החדשות של 'ערוץ 12' נפגשו עם ראש הממשלה נתניהו בצל מלחמת 'חרבות ברזל' וזאת יממה לפני שפגש את משפחות החטופים והנעדרים

קובי עוזיאלי | תקשורת 16.10.2023 | 08:13

מנכ"ל חברת החדשות, אבי וייס | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בשבת מיוזמתו עם מנכ"ל 'חדשות 12' אבי וייס וסמנכ"ל התוכן של חברת החדשות, גיא סודרי. כך מדווח העיתונאי דוד ורטהיים ב'וואלה' שמוסיף כי במסגרת השיחה ביקש נתניהו לתת לצמרת חברת החדשות את תמונת המצב המלחמתית, תוך תיאום ציפיות לגבי אורכה ואופייה של מלחמת 'חרבות ברזל'.

עוד הוא מדווח כי במהלך השיחה עלו גם היחסים המתוחים בין הצדדים, שהיו בנתק בשנים האחרונות כאשר נתניהו לא התראיין בערוץ בשנים האחרונות ומתעדף את 'ערוץ 14'.

ורטהיים מציין ב'וואלה' כי שיחות רקע עם אנשי תקשורת תוך כדי מלחמה אינן דבר חריג, אולם המלחמה הנוכחית שהינה המחדל הגדול ביותר שמאפיל על כל הקריירה הפוליטית שלו, מעלה תהיות באשר לפוקוס שבוחר ראש הממשלה לשים בנושא התקשורתי, כאשר ממשלתו לוקה בחוסר תפקוד מול האסון שניחת על המדינה כולה השבורה, הרצוצה והמפוחדת. 

עדו יצוין כי נתניהו הקדים למעשה פגישה עם ראשי 'חדשות 12' לפני שנפגש עם משפחות החטופים והנעדרים, מפגש יצא לפועל למחרת - יום ראשון.

במוצאי השבת דווח כי גורמים פוליטיים ועיתונאים מערוץ 14 המקורבים לראש הממשלה, נצפו נכנסים ויוצאים בשערי הקריה ולפי עדויות השתתפו בדיונים ופגישות בצל הלחימה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום