משרד הרווחה פתח מוקד מתנדבים בשיתוף החברה האזרחית

משרד הרווחה פתח מוקד מתנדבים בשיתוף החברה האזרחית. שר הרווחה יעקב מרגי: "מרגש לראות את עם ישראל במלוא תפארתו נרתם לסייע ולהשתתף בעשייה למען תושבי עוטף עזה והדרום בתקופה קשה זו. זוהי סולידריות חברתית, זהו חוסן לאומי"

אביחי חבר | פוליטי 15.10.2023 | 16:41

ח"כ יעקב מרגי | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

משרד הרווחה והביטחון החברתי פתח את המרכז הישראלי להתנדבות על מנת לסייע לציבור שמבקש להתנדב לסייע במאמץ האזרחי. המוקד שהחל את עבודתו בשבוע שעבר כבר קיבל מאות שיחות של אזרחים שמבקשים להתנדב ולסייע.

המוקד מקשר בין מתנדבים לבין עמותות, יוזמות וגופים שפועלים על מנת לסייע לאוכלוסייה ולצבא במאמץ המלחמתי. המוקד מנתב את המתנדבים למקומות שבהן נדרש סיוע ובכך מסייע בייעול הקצאת המשאבים באופן אפקטיבי.

מנכ"ל משרד הרווחה והביטחון החברתי ינון אהרוני מסר: "מרגע שנודעו האירועים הקשים בדרום התחלנו לקבל נחשול אדיר של בקשות לסייע למערכות הרווחה ואנו מודים לכל אחד ואחת שפנו. המוקד החדש יסדיר את תחום ההתנדבות כך שאזרחים שרוצים לסייע יידעו ששולחים אותם למקום שבו זקוקים להם ביותר".

שר הרווחה והביטחון החברתי יעקב מרגי אמר: "מרגש לראות את עם ישראל במלוא תפארתו! מפרוץ המלחמה פונים המונים המבקשים להירתם, לסייע ולהשתתף בעשייה למען תושבי עוטף עזה והדרום בתקופה קשה זו. משרד הרווחה פועל ויפעל עם החברה האזרחית שכם אל שכם ומודה לעשרות אלפי המתנדבים שמבקשים ליטול חלק במאמץ הלאומי. זוהי סולידריות חברתית! זהו חוסן לאומי"

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום