מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 33°c
אשדוד 23°c
כ"ז אלול התשפ"ד | 30.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 33°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

איראן מאיימת: העבירה מסר לישראל כי המצב יחמיר

שר החוץ האיראני, אמיר חוסיין עבד אללהיאן איים ברשת אל-ג'זירה: "העברנו מסר לישראל שאם היא לא תעצור את הפשעים שלה בעזה, אז מחר יהיה מאוחר. חיזבאללה הגדיר את כל שלבי הקווים האדומים, וינקוט את האמצעים המתאימים בכל שלב".

איראן מאיימת: העבירה מסר לישראל כי המצב יחמיר
זיאד אל-נחלה, מנהיג הג'יהאד האסלאמי (במרכז) ושליט איראן עלי חמינאי במהלך פגישה ב-2018 בטהראן צילום: Iran internationai

שר החוץ האיראני אללהיאן לאל-ג'זירה: "העברנו מסר לישראל באמצעות תומכיה, שאם היא לא תעצור את הפשעים שלה בעזה, אז מחר יהיה מאוחר. אם המאמצים להפסקת התוקפנות בעזה לא יצליחו, אז הרחבת חזיתות המלחמה אפשרית. הסבירות לכך גדלה כל שעה" כך דיווח רועי קייס ב'כאן חדשות'.

שר החוץ האיראני הוסיף בריאיון לאל-ג'זירה: "איראן לא יכולה להישאר משקיפה מהצד במצב כזה. במהלך ביקורי בלבנון, נסראללה הודיע לי שכל התרחישים מונחים על השולחן".

‏עוד משר החוץ האיראני לאל-ג'זירה: "סוגיית השבויים בעזה היא קו אדום בעבור ההתנגדות, אך היא בוחנת את סוגיית האזרחים שנחטפו. חיזבאללה הגדיר את כל שלבי הקווים האדומים וינקוט את הצעדים המתאימים בכל שלב".

בהמשך לדברים הללו, אמיר קטר, תמים בן חמד א-ת'אני, נפגש היום עם שר החוץ האיראני, חסיין אמיר עבדולליהאן. בתחילת הפגישה סקר עבדולליהאן את תוצאות ההתייעצויות האזוריות שלו עם גורמים במדינות באזור במסגרת הסיור האזורי שהוא מקיים. עוד הדגיש עבדולליהאן את "הצורך לשים קץ לפשעי המלחמה של משטר האפרטהייד הציוני נגד אזרחי עזה", והוסיף כי "אם יימשכו התקפות המשטר הציוני נגד אזרחי עזה חסרי ההגנה יימשכו, איש אינו יכול להבטיח את השליטה במצב". בהקשר זה הוסיף כי "ארצות הברית, המייעצת לאחרים לנהוג בריסון עצמי, אינה מחויבת לעצות שכאלה וחיזקה את תמיכתה במשטר הציוני".

חבר הפרלמנט מטעם חיזבאללה, חסן פדלאללה, אמר היום כי חיזבאללה מגן על ארצו ומתעמת עם ישראל בהתאם למשוואה שהארגון קבע, לפיה תהיה תגובה על כל תקיפה ישראלית בשטח לבנון שתפגע בלבנונים. עוד אמר כי המתיחות בגבול לבנון נובעת מההתפתחויות בעזה, אך היא במסגרת המשוואה של הארגון.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום