ביידן: חמאס משתמש בחפים מפשע כמגן אנושי

הנשיא ביידן נשא נאום נוסף בו העניק גיבוי מוחלט לישראל במלחמתה נגד החמאס, ובהתחייסו לטבח שמחת תורה אמר כי זהו ה"טבח הגרוע ביותר בעם היהודי מאז השואה"

שלו שינברג | מדיני 15.10.2023 | 10:38

מלחמת חרבות ברזל | צילום: פלאש 90

הנשיא ביידן מתייצב מדי יום לצידה של ישראל במערכה נגד החמאס, ובנאום שנשא אמש בערב של ארגון זכויות אדם אמר כי "רק השבוע ראינו שנאה שמתבטאת בטבח הכי גרוע שהעם היהודי חווה מאז השואה".

הנשיא ביידן הוסיף: "חייהם של יותר מ-1,300 אנשים תמימים נלקחו בישראל, בהם 29 אמריקנים. ילדים וקשישים כאחד נחטפו ומוחזקים על ידי חמאס. האסון ההומניטרי בעזה פוגע באנשים תמימים, שלרובם אין שום קשר לחמאס - שמשתמש בהם כמגן אנושי".

ביידן המשיך ואמר באירוע כח "זאת תזכורת ששנאה לא נעלמת לעולם. היא רק מתחבאת מתחת לאבנים, עד שמגיע קצת חמצן. קצת חמצן - ואז היא יוצאת בשאגה... שנאה לקבוצה אחת פותחת את הדלת לשנאה לעוד קבוצה. הפתרון לשנאה - אהבה וסולידריות".

אתמול שוחח ראש הממשלה בנימין נתניהו בפעם החמישית עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. רה"מ נתניהו הודה לנשיא ביידן על התמיכה האמריקאית העמוקה והבלתי מותנית במדינת ישראל ובזכותה להגן על עצמה. כמו כן, הודה על ביקורם בישראל של מזכיר המדינה של ארה"ב אנתוני בלינקן ומזכיר ההגנה של ארה"ב לויד אוסטין.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום