תוך כדי לחימה: מקורבים לנתניהו משתתפים בפגישות ובדיונים

גורמים פוליטיים ודוברים, וכן עיתונאית בערוץ 14 משתתפים בפגישות וגם בדיונים בקריה תוך כדי הלחימה. כך דווח הערב ב'כאן 11'.  לא גויסו בצו 8, לא עובדי מדינה אלא מוגדרים כמעין מתנדבים, ולא ברור כלל מה סיווגם

קובי עוזיאלי | תקשורת 14.10.2023 | 21:39

יעקב ברדוגו | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

שורה של מקורבים לראש הממשלה בנימין נתניהו, גורמים פוליטיים ודוברים, וכן עיתונאית בערוץ 14 משתתפים בפגישות וגם בדיונים בקריה תוך כדי הלחימה. מאז תחילת המערכה יעקב ברדוגו ביקר כבר פעמיים בקריה - ונפגש עם בכירי לשכת ראש הממשלה בימי הקבינט. ביום שישי האחרון, הוא שהה לפחות ארבע שעות בלשכת רה"מ. כך מדווחת גילי כהן ב'כאן 11'.

לפי כמה מקורות, ברדוגו נראה נכנס לאקווריום בלשכת נתניהו בקריה - המוביל לחדרו של נתניהו. ברדוגו לא השיב לפניית 'כאן' ובלשכת נתניהו טענו כי נפגש עם ראש הסגל של נתניהו, צחי ברוורמן, אך כאמור ישנן עדויות על כך שנכנס לאזור המוביל לחדרו של נתניהו.

מתברר כי המעורבות של דובריו הפוליטיים והאישיים של נתניהו משמעותית הרבה יותר. מלבד השתתפות בכל דיוני הערכת המצב של מטה ההסברה, עופר גולן, דובר משפחת נתניהו, מחלק הנחיות הסברה והוראות לעובדי המדינה - בין היתר הנחה להדהד את תמונות הזוועה של התינוקות שנרצחו.

גיא לוי, דובר הליכוד, לא רק משתתף בדיונים, אלא גם מבקש לדבר בהם ולקחת בהם חלק. טל היינרייך, עיתונאית ערוץ 14 שרק לפני כשבוע דיווחה לערוץ מניו יורק - מוצגת כעת כדוברת רה"מ לתקשורת הזרה. היא מקיימת תדרוכי מסרים אל גורמים במשרדי הממשלה, חרף העובדה שהיא אינה עובדת מדינה.

למעשה טוענת כתבת 'כאן', גילי כהן, כי לוי, גולן והיינרייך - לא גויסו בצו 8, לא עובדי מדינה אלא מוגדרים כמעין מתנדבים, ולא ברור כלל מה סיווגם.

גורמים במערך ההסברה הלאומי אמרו כי דובר הליכוד ודובר משפחת נתניהו "התגייסו למאמץ ההסברה והם אינם פוליטיים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום