מבזקים +
תל אביב 29°c
באר שבע 29°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 29°c
באר שבע 29°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

נתניהו בקיבוצים בארי וכפר עזה: ״מוכנים להמשך״

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר בקיבוץ בארי וקיבוץ כפר עזה, ועבר בין הריסות הבתים שעברו את הטבח הנורא. נתניהו: "מוכנים להמשך"

נתניהו בקיבוצים בארי וכפר עזה: ״מוכנים להמשך״
ראש הממשלה נתניהו, ארכיון צילום: מרק ישראל סלם, POOL

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום (שבת) בקיבוץ בארי וקיבוץ כפר עזה ונפגש עם לוחמים ואמר: ״מוכנים להמשך״. נתניהו עבר בין הריסות הבתים שעברו את הטבח הנורא.

ראש הממשלה נפגש עם הלוחמים בשטח, ביניהם אל"מ עמי ביטון מפקד חטיבת הצנחנים (גדוד 35), שהסביר כיצד הגיע עם החטיבה הראשונה של מאות לוחמים שהגיעו בשעות הראשונות ללחימה מכל רחבי הארץ מאימונים, תעסוקה מבצעית ותרגילים.

בהצהרה שמסר בליל שבת אמר: "היום כולנו מבינים שאנחנו נלחמים על הבית, הבית של כולנו - ואנחנו נלחמים כמו אריות. החיילים והחיילות, השוטרים והשוטרות, אזרחים ואזרחיות, כוחות הביטחון, הרפואה וההצלה ואתם אזרחי ישראל עם רוח ההתנדבות הכבירה שלכם שמרגשת את העולם כולו. כולנו מגויסים. כולנו מאוחדים.

עוד רבות יסופר על מעשי הגבורה של עמנו בימים האפלים של כאב ויגון, של אותה שבת ארורה, סיפורים שישזרו בתולדות ישראל. לעולם לא נשכח את מעשי הזוועה שעשו לנו אויבינו".

נתניהו הוסיף: "שוחחתי גם היום עם כמה מהמשפחות שאיבדו את יקיריהם או שגורלם לא נודע. עולמם חרב עליהם. אני יודע. לעולם לא נשכח את מעשי הזוועה של אויבנו ולעולם לא נסלח. ולא ניתן לעולם או למישהו להשכיח את הזוועות האלה שלא נעשו לעם היהודי בעשרות השנים האחרונות.

אנחנו הולמים באויבנו בעוצמה אדירה, עוצמה חסרת תקדים. אני מדגיש: זאת רק ההתחלה. אויבינו רק התחילו לשלם את המחיר, ואני לא אפרט מה שיבוא בהמשך, אבל אני אומר לכם - זאת רק ההתחלה".

עוד אמר ראש הממשלה: "בשיחותיי עם הנשיא ביידן ועם מנהיגים אחרים בעולם ובמאמצים רבים אחרים, אנחנו מגייסים לישראל תמיכה בינלאומית כבירה. נפגשתי היום עם מזכיר ההגנה של ארה"ב. אנחנו מבטיחים את המשך המלחמה, עם עוד תחמושת שמגיעה לארץ, עוד אמצעי לחימה.

אנחנו נחסל את החמאס, אנחנו נביא ניצחון. זה ייקח זמן אבל נסיים את המלחמה הזאת חזקים יותר מאי פעם. "יתן ה' את אויבנו הקמים עלינו נגפים לפנינו", כך נתניהו.

בחדרי חרדים

 

art

 צבע אדום