מבזקים +
תל אביב 30°c
באר שבע 31°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 32°c
אשדוד 30°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 30°c
באר שבע 31°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 32°c
אשדוד 30°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מזעזע: אחותה של העיתונאית נרצחה בידי חמאס

רק ביום חמישי, שישה ימים לאחר שנרצחה בידי מחבלי חמאס צמאי הדם, קיבלה משפחת זנדר את הבשורה המרה על רצח ביתם הקטנה, אחותה של העיתונאית חן זנדר מ'חדשות 13'

מזעזע: אחותה של העיתונאית נרצחה בידי חמאס
תיעוד אווירי ממתחם נובה צילום: אריק מרמור, פלאש 90

נועה זנדר הי"ד, בת ה-22 בלבד, אחותה הקטנה של כתבת התחבורה של 'חדשות 13', חן זנדר, נרצחה. את ההודעה קיבלה המשפחה רק אתמול (חמישי) כאשר מאז שבת בבוקר היתה המשפחה שרויה בדאגה וחרדה לשלומה, האם שרדה ומתחבאת, האם נחטפה לעזה או שמא הגרוע מכל קרה. 

שעות לפני שהתבשרה על האסון, תיארה חן זנדר מ'חדשות 13' בראיון לרדיו 103FM את שעובר עליה ועל משפחתה: "כל ידיעה מטלטלת אותנו מהקצה אל הקצה. אנחנו מנסים לאסוף פיסות מידע. האנשים היחידים שיצרו איתנו קשר הם האזרחים. אנשים שאספו ציוד, תיקים, ויצרו איתנו קשר ושאלו אם אחותי זו נועה זנדר".

לדבריה, "אף מילה מגורם רשמי. אני מבינה שיש בלגן, והסיפור שלי הוא הסיפור של מאות משפחות. אני יודעת שכולם במצבנו, אבל רק שידברו איתנו. כל כך הרבה משפחות תלויות באוויר. היום האזרחים מובילים את המדינה. הם מנהלים את המלחמה הזו מתחילתה ועד סופה".

מ'חדשות 13' נמסר: מערכת חדשות 13 ורשת מרכינות ראש באבל על מותה של נועה זנדר, בת 22, אחותה של כתבתנו חן זנדר. נועה נהרגה בהתקפת המחבלים במסיבת הטבע שליד קיבוץ רעים. היא אחת ממאות הקורבנות שנקטלו על-ידי מחבלי חמאס האכזריים. 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום