מבזקים +
תל אביב 29°c
באר שבע 29°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 29°c
באר שבע 29°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

נתניהו: "אנחנו במערכה על קיומנו, האויב רצה מלחמה - ויקבל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הערב הצהרה לציבור ברקע המלחמה הקשה בדרום וקרא להקמת ממשלת חירום. נתניהו שיגר איום לחמאס ואמר: "התמונות של החורבן וההרס במעוזי חמאס הם רק ההתחלה"

נתניהו: "אנחנו במערכה על קיומנו, האויב רצה מלחמה - ויקבל"
ראש הממשלה נתניהו צילום: חיים גולדברג, פלאש 90
ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הערב (שני) הצהרה לתקשורת בצל המלחמה בדרום ואמר: "עם תחילת המלחמה הנחתי לטהר את היישובים ולהדוף כניסה של כל אויב לשטחנו".
 

 

 
נתניהו הוסיף: "הקרבות עדיין מתנהלים. יש לנו אחריות עליונה - לבסס את האחדות בעם. הפילוג בתוכנו נגמר. העם מאוחד ועכשיו ההנהגה צריכה להתאחד. אני קורא למנהיגי האופוזיציה להקים מיד ממשלת חירום לאומית כפי שהוקמה עם מנחם בגין במלחמת ששת הימים".
 
נתניהו שיגר איום לחמאס ואמר: "רק התחלנו להכות בחמאס. התמונות של החורבן וההרס במעוזי חמאס הם רק ההתחלה. חיסלנו מאות מחבלים. אמרתי שכל מקום שבו נמצא החמאס יהפוך לעיי חורבות, זה יקרה ביתר שאת בהמשך".
 
נתניהו התייחס לסוגיית החטופים ואמר: "מיניתי את גל הירש כאחראי על החטופים והנעדרים והוא כבר החל בעבודתו. נעשה הכול למענם. לב כולנו עם משפחות החטופים ומשפחות החללים. איבדנו משפחות שלמות, בנים ובנות, צעירים וקשישים, חיילים וחיילות, שוטרים ואנשי בטחון, יהודים ולא יהודים. שותפות הגורל היא של כולנו".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום