תיק עם עשרות אלפי שקלים אבד בתחנת הרכבת

תיק ובו שטרות דולר ויורו בשווי של עשרות אלפי שקלים שקלים נשכח אתמול בתחנת הרכבת בנתב"ג, עובדי הרכבת יצאו למבצע חיפושים של כ-12 שעות שבסופם אותר התיק על ידי דיילת השירות בתחנה והכסף הושב לבעליו

קובי ברקת | חדשות בארץ 3.10.2023 | 20:48

רכבת בישראל. אילוסטרציה | צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

תיק ובו שטרות דולר ויורו בשווי של כ-40 אלף שקלים נשכח אתמול (שני) לפנות בוקר בתחנת הרכבת בנתב"ג, עובדי הרכבת יצאו למבצע חיפושים של כ-12 שעות שבסופם אותר התיק על ידי דיילת השירות בתחנה והכסף הושב לבעליו.

הנוסע אשר נחת ביום שני לפנות בוקר מטיסה עלה על רכבת לתחנת ת"א סבידור מרכז, שם גילה כי הארנק ובו הכסף הרב איננו עליו. מיד פנה הנוסע למנהל המשמרת בתחנה, המאויישת לאורך כל שעות הלילה, מני נתני. מני מיד החל במבצע חיפושים בעזרת עובדי רכבת נוספים בתחנות וברכבות, וכן הסתייע בעובדי רשות שדות התעופה. 

האבידה/רכבת ישראל.

כעבור כ-12 שעות, בשעות אחה"צ של יום שני, דיילת השירות אלינה מינייב, איתרה את האבידה בזמן שסייעה לנוסע עם מוגבלות. 

אלינה מיד הביאה את התיק למנהל התחנה, וזה מיהר לעדכן את איציק שיטרית מנהל מחלקת האבידות ברכבת ישראל, שהתקשר לבשר לנוסע כי האבידה נמצאה. 

"יותר משהתרגשתי לשמוע שהכסף נמצא, התרגשתי לראות את המחויבות וההתגייסות של עובדי הרכבת להשבת האבידה" סיפר הנוסע כאשר קיבל חזרה את האבידה. 

עובדי הרכבת שניהלו את מבצע החיפושים ואיתרו את האבידה: בני בן זכרי מנהל תחנת נתב"ג ודיילת השירות בתחנה אלינה מינייב, מני נתני מנהל המשמרת בתחנת ת"א סבידור מרכז, ואיציק שיטרית מנהל מחלקות האבידות, ציינו כי הם התרגשו ושמחו לאתר סוף סוף את האבידה החשובה, לאחר מאמצים רבים, וכן הביעו הערכה לעובדי רשות שדות התעופה על סיועם בחיפושים. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום