מבזקים +
תל אביב 29°c
באר שבע 29°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 29°c
באר שבע 29°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

גנץ מזגזג: "ננקטה אלימות כלפי מתפללים ביום הקדוש"

אחרי הסקרים שפורסמו אמש, יו"ר המחנה הממלכתי חה"כ בני גנץ מגנה את האלימות שננקטה כלפי המתפללים ביום כיפור. עם זאת גנץ אמר כי "לשני הצדדים יש על מה לעשות חשבון נפש"

גנץ מזגזג: "ננקטה אלימות כלפי מתפללים ביום הקדוש"
יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ צילום: אלעד מלכה

יו"ר המחנה הממלכתי חה"כ בני גנץ משנה את הטון כלפי מתפרעי השמאל הקיצוני שערכו מפגן שנאה בתל אביב בתפילות יום הכיפורים ומגנה אותם, זאת אחרי שחבריו לסיעה גינו ובצל הסקרים שפורסמו אמש והצביעו על כך שרוב הציבור מתנגד לפעולות מחאה מסוג זה.

גנץ אמר בטקס האזכרה לאל"מ נביה מרעי ז"ל, במצפור קק"ל שבשער הנגב: "בשם הרצון "לשמור כביכול על המרחב הציבורי", ננקטה אלימות כלפי מתפללים ביום הקדוש, הופרעה תפילה והחוק נלקח לידיים. לשני הצדדים, יש על מה לעשות חשבון נפש, וכך לכולנו כחברה."

על המצב הביטחוני בדרום אמר גנץ: "אם בחמאס חושבים שהדרך לקדם מדיניות אזרחית היא בשריפת שדות וטרור במרחב, התוצאה צריכה להיות ותהיה הפוכה לחלוטין".

לדבריו, "בלוני התבערה והטרור בגדר – הם בלון ניסוי שצריך שיתפוצץ ויסב להם כבד אם לא יעצרו. לעומתם, רגיעה וקידום השבת הבנים, יכולים להביא לשינוי המגמה. אני יודע שמערכת הביטחון מחזיקה בכל הכלים להשיב את השקט במקום החשוב והיפה הזה".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום