הזדמנות נדירה: 230 אלף שקל ליחידת קרקע בסמוך לרצועת החוף של חדרה

השקעה נדירה לחופי ישראל: יחידות קרקע ב-230 אלף שקל במתחם רובע הים, עם נוף לים בחדרה. הרווח הפוטנציאלי, על פי דו"ח שמאי, יכול להגיע עד ל-300 אלף שקל. "אנו רואים ברצועת החוף בחדרה את אחת ההשקעות הטובות ביותר שניתן למצוא בישראל"

אליקים דהן | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 30.8.2023 | 16:41

קרקעות בחדרה | צילום: Depositphotos

דירה בקו הראשון לחוף חדרה

בלוקיישן נדיר בישראל הקטנה עם רצועת החוף הצפופה שלה, עומד לקום בשנים הקרובות מתחם "רובע הים" בחדרה. דו"ח שמאי שהוכן לפי תקן 22 של משרד המשפטים קובע כי השקעה של 230 אלף שקל תקנה למשקיע רווח פוטנציאלי של עד 300 אלף שקל בעת הפשרת הקרקע.

העירייה מקדמת את הבנייה במרץ

רובע הים בחדרה הוא אחד המקומות האחרונים באזור המרכז בו ניתן לקנות קרקע להשקעה בקרבת הים. הרובע צפוי ליצור חיבור אורבני בין חדרה לקיסריה, ולהציע לתושבים איכות חיים גבוהה במיוחד: קרוב לחוף הים וסמוך לעורקי תחבורה מרכזיים, כמו כביש החוף, כביש 6, כבישים 4 ו-9, וכן לתחנת הרכבת במזרח חדרה. האזור נהנה גם מערכי טבע ייחודיים, ובהם פארק חדרה ונחל חדרה.

"מדובר בפרויקט דגל של עיריית חדרה, שמבינה שרובע הים חיוני להתפתחות שלה כעיר גדולה ומבוקשת. לכן העירייה מקדמת את תוכנית הרובע בכל האמצעים, ומתכננת להשקיע תקציבים גבוהים מאוד כדי למשוך תושבים חדשים וגם תיירים", מסביר אחד המשקיעים ברובע הים. "לפי תוכנית העירייה תיבנה באזור טיילת גדולה, ולצדה בתי מלון, פארקים, מתחמי מסחר, בילוי ועוד, כאשר המטרה ברורה: להפוך את רובע הים לאזור מגורים ותיירות מבוקש במיוחד".

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>>


חדרה • Depositphotos

תזמון מדהים להשקעה

הקרקע עברה את הוועדה המחוזית ונמצאת כעת בשלב של הכנת תוכנית מפורטת ואינה זמינה עדיין לבנייה. "זו הסיבה לכך שהתזמון הנוכחי הוא אופטימלי לרכישת הקרקע", אומרים בחברה המשווקת את הקרקע. "מצד אחד, האישורים מבטיחים שהבנייה תצא לדרך, ומצד אחר, מכיוון שעוד לא התחילה הבנייה, פוטנציאל הרווח גבוה מאוד. זה שילוב שכמעט אי אפשר למצוא כמוהו בישראל כיום".

"התוכנית המתקדמת ביותר לאורך החוף"

מתחם רובע הים הוא היהלום שבכתר של תוכנית ההתרחבות והפיתוח של חדרה. מבחינת האישורים ושלבי התכנון, תוכנית רובע הים היא המתקדמת ביותר שאפשר למצוא לאורך החוף, באזור המרכז. כעת עומדת בפני המשקיעים הזדמנות חד פעמית להשקיע באחד הפרויקטים המבוקשים בישראל, בסכום שווה לכל כיס ועם צפי לרווח מהיר יחסית של עד 300 אלף שקל. המעטפת שיצאה החברה למשקיעים כוללת את כל השירותים הדרושים, ובהם ייעוץ אישי וכן ליווי בידי עורך דין בכיר.

"אנו רואים ברצועת החוף בחדרה את אחת ההשקעות הטובות ביותר שניתן למצוא כיום בישראל", מסכמים בחברה. "זוהי הזדמנות חד פעמית להצטרף להשקעה בטוחה. לדעתנו, משקיע שירכוש את הקרקע יעשה ללא ספק את אחת העסקאות הטובות בחייו".

* הקרקע מיועדת לבניה רוויה בלבד
* הקרקע אינה זמינה לבנייה​

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום