מבזקים +
תל אביב 29°c
באר שבע 29°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 29°c
באר שבע 29°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

תמיכה מפתיעה בנתניהו בטיימס סקוור בניו יורק

קמפיין תמיכה של הקהילות היהודיות בארה"ב בנתניהו עלה בשעות האחרונות בלב מתחם הטיימס סקוור בניו יורק. ברל'ה קרומבי: "חשוב שידעו כולם שהקהילה היהודית העולמית מחזקת את ראש הממשלה שפועל באחריות ושומר על צה"ל ועל מדינת ישראל"

תמיכה מפתיעה בנתניהו בטיימס סקוור בניו יורק
שלטי התמיכה בראש הממשלה נתניהו צילום: מטה תקומה 2023

הקהילות היהודיות בארה"ב מצטרפות לתמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו שמבקר בימים אלו במדינה לקראת נאומו באו"ם. בשעה האחרונה עלה בלב מתחם המדיה והסחר העולמי שבניו יורק, הטיימס סקוור, קמפיין תמיכה בנתניהו בשיתוף פעולה של הקהילות היהודיות יחד עם מטה 2023 בראשותו של ברל'ה קרומבי. על שלטי התמיכה שעלו במתחם הטיימס סקוור נכתב "תודה לך ביבי - העם היהודי תומך בך".

נציין כי מדובר בקמפיין תמיכה ראשון בין לאומי בשיתוף פועלה עם הקהילה היהודית הבין לאומית במאבק סביב הרפורמה המשפטית, וכן של התגייסות של יהודי ארה"ב למען הנושא. מאוחרי מימון השלט עומדים יהודים מהקהילה היהודית בניו יורק שביקשו לחזק את ראש הממשלה נתניהו, זאת בעקבות כישלון ההפגנות שנערכות בימים האחרונים נגדו על ידי מתנגדי הרפורמה מארגוני השמאל ואחים לנשק.

מי שגייס אותם למאבק הוא דוידי קרומבי, אחיו הצעיר של ברל'ה. לאור ההתגייסות הייחודית של אותן הקהילות, חיפש קרומבי אחר לוקשיין מתאים על מנת להעביר את המסר שהקהילה היהודית בארה"ב עומדת מאחורי נתניהו. לאחר מספר הצעות, הוחלט ללכת על קמפיין חוצות ענק בכיכר הטיימס סקוור, שכאמור עלה בשעות האחרונות לאוויר.

"משמח לראות שהקהילה היהודית הבינלאומית מקבלת את נתניהו בכבוד מלאכים", אומר ברל'ה קרומבי ממטה תקומה 2023. לדבריו, "מול קמפיין ה-BDS שמטרתו לפוגע בישראל וחיילי צה"ל, חשוב שידעו כולם שהקהילה היהודית העולמית מחזקת את ראש הממשלה שפועל באחריות ושומר על צה"ל ועל מדינת ישראל. נתניהו הוא נכס עצום לישראל וכבוד גדול לציבור הישראלי שהוא ראש הממשלה. בפרט בימים בהם שוקד נתניהו על הסכם שלום עם סעודיה שמצטרף להסכמי אברהם, ובימים בהם הוא מתקבל בידידות רבה על ידי נשיא ארה"ב".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום