מבזקים +
תל אביב 19°c
באר שבע 18°c
חיפה 21°c
ירושלים 17°c
בית שמש 15°c
בני ברק 27°c
אשדוד 19°c
כ"ב תשרי התשפ"ה | 24.10.2024
תל אביב 19°c
באר שבע 18°c
חיפה 21°c
ירושלים 17°c
בית שמש 15°c
בני ברק 27°c
אשדוד 19°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ניתן להעביר שמות: מעמד מיוחד בכותל המערבי

מחר זה קורה: התפילה המרגשת בכותל המערבי ע"י נשמות טהורות שיעתירו עבורך לזכות בדין • המסייעים יכנסו להגרלה מיוחדת: שבת משפחתית בעיר הקודש - ירושלים

ניתן להעביר שמות: מעמד מיוחד בכותל המערבי
הכותל המערבי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הכותל המערבי מקום שלא זזה שכינה מעולם. כל אחד ואחד שמגיע לשפוך שיח ותפילה מרגיש וחש את קדושת המקום. רבבות תפילות ודמעות  שנשפכו כמים במשך הדורות.

מחר, יעמדו במקום זה, ערב יום הדין, עשרות ילדי חמד, שיעתירו ויתפללו למענכם. התפילה הזכה של נשמות אלו, בוקעת שערי שמים, ומרעידה עולמות. נשמות מלאי רגש טהור שיאמרו מזמור אחר מזמור, פסוק בפסוק בזעקה לפני מלך הכבוד, מלך המשפט, לעורר רחמים ולהכריע בדין.

לחצו כאן ותסייעו לילדים המיוחדים>>

לקראת הימים הנוראים, אתם מוזמנים להיות שותפים עם הילדים הזכים, להיות חלק מעולמם ולסייע להם בתרומה של 36 שקלים ל-12 חודשים. הכסף יסייע לטיפול בנשמות המיוחדות של 'עלי שיח' הן במסגרות הטיפוליות והן במסגרות הדיור והתעסוקה.

הילדים יכירו לכם טובה ויעתירו עליכם ועל משפחתם במעמד הנשגב והנורא שיתקיים מחר בשריד בית מקדשנו, מעמד ''יערב נא שיחי". במעמד יזעקו הנשמות הטהורות לאבינו שבשמים ויבקשו רחמים בעד התורמים, שיזכו שבזאת השנה יתמלאו כל משאלות  ליבם לטובה.  זכות המעשים הטובים וזכות התפילות הטהורות, יעמדו לכם ולמשפחה שלכם, ביום הדין.

הכוח המיוחד של תפילת הנשמות הטהורות, ליד המקום שממנו לא זזה שכינה מעולם, יעלה לרצון וישפיע שפע של טובה על כל התורמים והמסייעים, לילדים והמתבגרים המיוחדים שיוכלו בשנה הבאה לקבל את כל הכלים על מנת להתמודד טוב יותר בעולם.

וכידוע מה שכתבו גדולי ישראל, שיש עניין של מידה כנגד מידה ומי שתורם למען הילדים המיוחדים, זוכה לילדים בריאים ושלמים בגוף ובנפש ונחת מכל יוצאי חלציו.

התורמים 54 שקלים ל- 12 חודשים יכנסו להגרלה מיוחדת: שבת משפחתית בעיר הקודש - ירושלים.

לחצו כאן ותסייעו לילדים המיוחדים>>

בחדרי חרדים

 

 צבע אדום