מבזקים +
תל אביב 29°c
באר שבע 29°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 29°c
באר שבע 29°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

נתניהו חשף: מה אמר לו דדי גראוכר ז"ל אחרי שהפסיד בבחירות?

ראש הממשלה נתניהו הגיע עם רעייתו להלווייתו של ר' דדי גראוכר ז"ל שהיה חברו הקרוב והלך אמש לעולמו. בהספד עמד רה"מ על אישיותו יוצאת הדופן של הזמר הנערץ וסיפר על הקשר המיוחד ששרר ביניהם

נתניהו חשף: מה אמר לו דדי גראוכר ז"ל אחרי שהפסיד בבחירות?
ראש הממשלה נתניהו סופד לדדי גראוכר צילום: באדיבות המצלם

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע ביחד עם רעייתו להלווייתו הזמר החסידי, דדי גראוכר ז"ל, שהובא היום למנוחות לאחר שנפטר אמש (שני) בעקבות מאבק ממושך במחלה קשה.

להלוויה שנערכת בבית העלמין 'ארץ החיים', בבית שמש, הגיעו, בני משפחה, חברים, אישי ציבור וקהל גדול שליווה את הזמר האהוב ואיש החסד בדרכו האחרונה.

נתניהו, שהיה חברו הקרוב של גראוכר ז"ל, נשא דברי הספד: "דדי האיר את חיינו", סיפר, "אור בקע ממנו, הומור יהודי שנון בקע ממנו, נשמה גדולה בקעה ממנו וכל אלה נגעו בנו. דדי ידע לתת צחוק בעולם, דדי היה נכנס בחדר ועוד לפי שאמר מילה הייתי מחייך, זה יכול להיות ברגעים קשים, והוא היה שם ברגעים הקשים ביותר והייתי מחייך".

"אחרי שהפסדתי את הבחירות, ב-99, הוא אמר לי -' החיים מתחילים עכשיו', הוא ומלכה והילדים ליוו אותנו בכל תחנות חיינו ואנחנו ליווינו אותם. כולנו חלק מאותה משפחה ואלה לא אמירות מהשפה ולחוץ ולכן אני עומד כאן כשבן משפחה יקיר ואהוב נפרד מאיתנו".

ראש הממשלה המשיך בהספד ואמר: "דדי היה יותר מזמר חסידי מוכשר ואהוב הוא היה התגלמות של אהבת ישראל, זאת הייתה המהות העמוקה של דדי. הוא השתמש בכישרון הייחודי שלו כדי לשמח אנשים על הבמות החשובות בארץ ובעולם אבל מעולם לא גבה ליבו ומעולם לא רמו עינו הייתה לו עממיות כובשת לב ועבורי הוא היה יותר מסתם חבר הוא היה השראה אמיתית".

"לעיתים קרובות אנחנו מדברים מה הדבר הכי חשוב שאתה מחפש באדם? הדבר החשוב ביותר זה עומק הלב ולדדי היה לב ענק. הייתה לו אהבה גדולה לעם ישראל לארץ ישראל לתורת ישראל והיא באה לידי ביטוי בכל מה שהוא עשה. זה מה שאפיין אותו".

הזמר ואיש החסד ר' דדי גראוכר ז"ל שהלך אמש לעולמו בגיל 62, היה אחד מן הזמרים הבולטים והמצליחים במוזיקה החסידית של שנות ה-90, אלבומיו הפופולריים נמכרו בעשרות אלפי עותקים והמונים מילאו את הופעותיו.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום