מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ההסכם המלא בין 'דגל' לשלומי אמונים על תמיכה בפרוש | פרסום ראשון

אחרי סאגה מתמשכת, דגל התורה חתמה היום על תמיכה בישראל פרוש לקדנציה שלישית בראשות העיר אלעד | "הצדדים מחויבים לשותפות אמת, שיתוף פעולה מלא ויחסי עבודה הולמים, על בסיס של שקיפות, הגינות ויושר" | ההסכם המלא בפרסום ראשון

ההסכם המלא בין 'דגל' לשלומי אמונים על תמיכה בפרוש | פרסום ראשון
ישראל פרוש אצל הגר"ד לנדו צילום: באדיבות המצלם

מפלגת 'דגל התורה' חתמה היום (שלישי) על הסכם עם שלומי אמונים בנוגע לתמיכה בישראל פרוש לראשות העיר, שעות לאחר ששלומי אמונים התחייבה לתמוך במועמד 'דגל' בבית שמש שמוליק גרינברג.

במסמך ההסכם שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', עליו חתומים ראש העיר ישראל פרוש ויו"ר סיעת דגל התורה באלעד אברהם שטרן, נכתב כי "לקראת הבחירות המתעתדות הסיעות ראו לנכון להגיע להבנות ולשתף פעולה לטובת העיר ולטובת תושביה, אשר על כן הסיעות הח"מ הסכימו ביניהם לשתף פעולה במערכת הבחירות ולמשך כל הקדנציה הקרובה".

"בכל הנוגע לנושאים הקשורים לצביון העיר והשכונות ובכל הקשור בענייני דת ואידישקייט הדברים ייעשו בהסכמה שתייצג באופן שוויוני את הצדדים הח"מ ותיתן ביטוי לכל הקהילות המרכיבות את העיר אלעד", נכתב בהסכם.

ישראל פרוש ואבי שטרן. 

עוד נכתב כי "הצדדים מחויבים להמשך פיתוח העיר והרחבתה, אזורי תעשייה, תשתיות וכבישים, מוסדות וצרכי ציבור, חינוך ודת, מתן מענה בתחומי החינוך והרווחה, הנוער והנוער המתמודד, דאגה לתעסוקה פיתוח תעסוקה והשקעה מאומצת לניקיון העיר, מענה לצרכי התרבות לכלל המגזרים, האוכלוסיות והקהילות באופן שוויוני והתואם לכלל האוכלוסייה באשר היא ולתוצאות הבחירות בעיר".

גולת הכותרת של ההסכם היא ההצהרה על תמיכה בישראל פרוש "בבחירות הקרובות בט"ז במרחשוון צד ב' יתמוך בנציג צד א' לראשות העיר באלעד ויפעלו להצלחתו בבחירות", נכתב. "לאחר הקמת הקואליציה, צד א' שמתמודד לראשות העיר, ימנה את צד ב' למ"מ ראש עיר בשכר. לצד השני, בהיותו הראשון לחתום על הסכם, תינתן עדיפות בחלוקת תיקים והסמכויות, תוך הבטחת מעורבותו הפעילה בניהול העיר. הצדדים מחויבים לשותפות אמת, שיתוף פעולה מלא ויחסי עבודה הולמים, על בסיס של שקיפות, הגינות ויושר, בכל הנושאים הנוגעים לניהול העיר והנהגתה".

"הצדדים יפעלו יחד לצרף סיעות נוספות שיתמכו בצד א' לראשות העיר, להצטרפות לקואליציה וחלוקת התיקים והתפקידים בין הסיעות".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום