בן 40 נספה בשריפה ביחידת דיור

לאחר כיבוי דליקה שפרצה ביחידת דיור בשטח חקלאי בהרצליה התגלתה גופתו של כבן 40. היא נלקחה למכון הפתולוגי באבו כביר והמשטרה פתחה בחקירה

קובי עוזיאלי | חדשות בארץ 3.9.2023 | 11:51

השריפה במשתלה בהרצליה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בשריפה שפרצה ביחידת דיור - קראוון בשטח חקלאי בהרצליה נספה צעיר כבן 40 שגופתו התגלתה לאחר כיבוי הדליקה.

דובר מד"א, זכי הלר מסר כי בשעה 23:07 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על שריפה בקראוון בשטח חקלאי בהרצליה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 40 ללא סימני חיים וקובעים את מותו.

חובש בכיר במד"א יששכר ויס ופארמדיק מד"א עידן שינה, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו להבות ועשן שיוצאים מקראוון בשטח החקלאי, לא ניתן היה להתקרב והמתנו לסיום פעולות הכיבוי, מהקראוון חולץ גבר כבן 40 ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

ניידת זק"א בזירה. צילום: דוברות זק"א תל אביב.

ערן קוזחי, מתנדב זק"א ת"א מסר: "לפני זמן קצר הוזעקתי ע"י מוקד זק"א ת"א לזירה קשה בהרצליה בעקבות דיווח על אדם אשר נספה בשריפה, כוחות כב"א שפועלים במקום דיווחו לנו כי במהלך פעולות הכיבוי איתרו גבר כבן 40 אשר נספה בשריפה ועדיין לכוד, מדובר בזירה קשה מאוד לטיפול עקב אופי האירוע ותנאי השטח. יצוין כי עדיין השריפה פעילה ועשן כבד במקום, בסיוע מתנדבי זק"א ת"א נוספים אנחנו דואגים לכבוד המת ומסייעים לכוחות המז"פ שפועלים במקום".

מהמשטרה נמסר: "פרצה שריפה במשתלה בפארק הרצליה. ביחידת דיור במקום אשר עלתה באש נמצאה גופת גבר המתגורר במקום. עם קבלת הדיווח הגיעו למקום כוחות הצלה, כב"א, משטרה וזיהוי פלילי ופתחו בחקירת נסיבות האירוע. הגופה תועבר למכון הפתולוגי והחקירה נמשכת".

השריפה במשתלה בהרצליה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א
 
השריפה במשתלה בהרצליה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א
 
השריפה במשתלה בהרצליה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א
 

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום