השביתה בתיכונים בוטלה - הלימודים יתחילו מחר כסדרם

תלמידי התיכונים ייפתחו מחר את שנת הלימודים כסדרה והשביתה שתוכננה בוטלה. פריצת הדרך נרשמה בזמן שסמוטריץ' נועד עם יו"ר ארגון המורים רן ארז 

אביחי חבר | חדשות בארץ 31.8.2023 | 19:13

אילוסטרציה | צילום: דוד כהן, פלאש 90

משרד האוצר וארגון המורים הגיעו הערב (חמישי) להסכמות והשביתה שתוכננה למחר התבטלה. המשמעות היא שתלמידי התיכונים ייפתחו את שנת הלימודים כסדרה. נציגת ארגון המורים אמרה ב'חדשות 12' כי המורים יזכו לתוספת של 2,000 שקלים. 

פריצת הדרך במגעים נרשמה במהלך פגישה בארבע עיניים של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' עם יו"ר ארגון המורים רן ארז. עם זאת, לא פורסם מה ההסדר עליו הושגה הסכמה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך: "תלמידים והורים יקרים: מחר אנחנו פותחים את שנת הלימודים כסדרה בכל בתי הספר, כולל התיכונים. תודה לשר החינוך קיש, לשר האוצר סמוטריץ׳ וליו״ר ארגון המורים רן ארז. תודה למורות ולמורים הנפלאים שלנו, ובהצלחה רבה לכל התלמידים!".

כזכור, שר החינוך יואב קיש פנה היום לראש הממשלה בנימין וביקש ממנו לבחון קיצוץ רוחבי במשרדי הממשלה במטרה לממן את ההסכם עם ארגון המורים.

בקשתו של קיש מגיעה בעקבות העובדה שנכון לעכשיו עדיין לא נמצא מקור תקציבי למימון דרישות המורים. לפי גורמים בממשלה, בלשכת נתניהו טרם התקבלה החלטה בנושא, ולא נעשתה כל פניה לראשי הקואליציה או לשרי הממשלה.

ההערכות הן כי במידה ויוחלט על קיצוץ רוחבי תהיה התנגדות נחרצת של שרים רבים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום